Opinia użytkownika: Szyszka
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Zainteresowna zakupem nowej kosiarki spalinowej przeglądałam stronę internetową sklepu. Znalazłam model i interesującą mnie cenę. Zadzwoniłam do marketu, zostałam od razu przełączona do konkretnego działu. Pani poprosiła o podanie kodu towaru, okazało się, że niestety tego modelu nie ma i już nie można go zamówić - brak towaru. Słysząc moje rozczarowanie Pani zaproponowała mi model troche droższy, ale prze tefon podała mi wszystkie niezbędne i istotne informacje o towarze (jestem komplentym laikiem w temacie). NIe było tego modelu na stronie, ale pani podała mi kod towaru. Kiedy przyjechałam do marketu, od razu bez problemu sprzedawca wskazał mi intersujący mnie produkt. Zaplaciłam i odebrałam towar. Obłsuga miła i fachowa, market dobrze wyposażony, widoczne ceny i produkty, duży parking.