Dnia 17-03-2018 około godziny 19;30 odwiedziłem sklep Biedronka w Szamotułach. Jeśli chodzi o obsługę przy kasie Pani naprawdę 5/5 . Ocena niestety niska z powodu wszędzie obecnych palet - w każdej alejce ustawione po minimum 2 szt. w alejce z koszami cała zastawiona, poprosiłem Panią z obsługi o podanie lub przestawienie palet abym miał dostęp do produktu który chciałem zakupić ale niestety usłyszałem " Niestety, bo musiała bym to wszystko przestawić" i Pani odeszła - "Bardzo dobre" podejście, powystawianie wszystkiego co tylko możliwe na sklep tak aby nie było możliwości zabrania przez klienta interesującego go produktu.
Dzwoniłem ostatnio na infolinie plusa w celu informacyjnym jak wygląda ochrona sprzętu, jakie koszty,jak wygląda oferta.Konsultant bardzo sprawnie przedstawił mi ofertę wytłumaczył o co w tym chodzi.Wiec za pomoc wielki PLUS
W ostatnim czasie przyszło mi poszukiwać TV postanowiłem sprawdzić ofertę Media Expert w Szamotułach po wejściu , zaraz skierowałem się na dział RTV przez dłuższy czas przeglądałem TV ale niestety żaden pracownik do mnie nie podszedł. Zmuszony byłem sam poprosić o pomoc. Pracownik przedstawił mi ofertę TV jak również i rat. Wiedza była na bardzo wysokim poziomie za co należy się plus.Niestety zainteresowanie klientem pracowników zasługuje na bardzo duży minus.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.