Od momentu przekroczenia progu restauracji zaczął zajmować się mną bardzo uprzejmy Pan z obsługi. Oprócz serdecznego przywitania, został mi zaproponowany stolik oraz prawie natychmiastowo otrzymałem kartę menu. Po dokonaniu wyboru odpowiadającego mi dania, nie musiałem ani minuty czekać, obsługujący mnie pracownik pojawił się przy moim stoliku niemal w mgnieniu oka. Oprócz odnotowania mojego zamówienia zaproponował napoje oraz dodatki, a także potrafił umilić chwilę namysłu nad menu krótką pogawędką. Nieco ponad minutę od akceptacji zamówienia pojawił się z powrotem trzymając na tacy napoje, dodatki, sztućce oraz talerze. Natomiast już po blisko 10 minutach świeża pizza leżała gotowa na moim stoliku. Po konsumpcji kelner sam zorientował się, aby przynieść rachunek, bez potrzeby bezczynnego czekania, aż ktoś się mną zainteresuje.
Nie pierwszy raz skorzystałem z usług poznańskiego Multikina 51, ale muszę przyznać, że tym razem byłem bardzo mile zaskoczony. Obsługa jeszcze przed momentem zakupu biletu była dla mnie bardzo uprzejma i prowadziła otwartą rozmowę dotyczącą aktualnego repertuaru i asortymentu jaki może mi zaproponować. Zatrudnieni pracownicy byli schludnie ubrani w reprezentatywne, związane z Multikinem zestawy. Zarówno czas realizacji wszystkich należących do obsługi obowiązków jak i czystość miejsca były w bardzo dobrym stanie.
Pani kasjerka nie była świadoma promocji obowiązujących w sklepie. Zamiast wyjaśnić problem i nieścisłości na miejscu przy kasie, produkty zostały skasowane bez uwzględnienia promocji i zostałem skierowany do Biura Obsługi Klienta, gdzie obsługa była równie niekompetentna i spędziłem tam więcej czasu niż podczas robienia zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.