Jestem Klientką Polbanku od paru miesięcy, a skusiła mnie oferta wysoko oprocentowanego konta oszczędnościowego. Ale przy zakładaniu Konta oszczędnościowego aby móc robić przelewy bez opłaty musiałam założyć dodatkowo darmowy rachunek rozliczeniowy, i to nie jest żaden dla mnie problem bo posiadam kilka rachunków w innych Bankach. Do kont została mi podpięta obsługa internetowa i tu właśnie skończyła się sielanka, po pierwsze należy sobie w domu na komputerze zainstalować certyfikat co jest bardzo trudno zrobić, zero wskazówek, jakiś podpowiedzi systemowych. Przeinstalowałam system na komputerze, należy odwoływać i zamawiać certyfikaty ale nie ma nigdzie jasno powiedziane jak to zrobić, a jak zadzwoniłam na infolinie z prośbą o pomoc, dowiedziałam się, że jeśli nie ma podpiętej obsługi telefonicznej muszę czekać 14 dni roboczych na takie podpięcie, inaczej nie dam rady załatwić bo pracuję i nie dam rady udać się do placówki, więc jestem przez 14 dni zablokowana bo nie mam certyfikatu. Jestem bardzo ale to bardzo zrażona do tego Banku, a w dodatku to atrakcyjne oprocentowanie spadło, a ja nawet nie zostałam poinformowana. Bankowość internetowa Polbanku jest mało czytelna i bardzo źle funkcjonuje. Mam nadzieję,że w najbliższym czasie zmieni się na lepsze.
Mix Elekstronics jest to duża sieć sklepów zajmujących się sprzedażą sprzętu AGD i RTV. Bardzo dawno temu byłam Klientką tego sklepu, więc opisze moje spostrzeżenia z tego właśnie czasu. W sklepie bardzo miło zostałam przywitana przez jednego z pracowników, jak zauważyłam wszyscy pracownicy byli uśmiechnięci i z wielką sympatia podchodzili do każdego klienta i pytali w czym mogą pomóc, czego szukam i w czymś mogą doradzić. Każdy z pracowników miał koszulkę z logiem firmy, i to jest bardzo ważne w tej branży bo z tłumu można wywnioskować kto jest pracownikiem i kogo można prosić o pomoc i doradzenie w wyborze danego produktu. Ustawienie asortymentu było bardzo fajnie zorganizowane sprzęt RTV był w jeden części, zaś AGD z drugiej strony. Oznakowanie pod sufitami dzięki którym Klient wie, gdzie może znaleźć produkt którym jest zainteresowany. Na półeczkach znajdowały się ulotki, z których można było wywnioskować co Mix Electronics w danym momencie ma na promocji albo jakie artykuły możemy znaleźć w ich sklepie. Byłam zainteresowana zakupem telewizora pracownik wyjaśnił mi wszystkie zalety danego modelu jaki mnie interesował, zostałam poinformowana szczegółowo o warunkach zakupu, o warunkach gwarancji, a także transporcie. Transport był oddzielnie płacony ale zamontowanie telewizora była już w cenie zakupy. Pracownik na umówioną godzinę przyjechał do mnie do domu z przesyłką telewizor został zamontowany i do dnia dzisiejszego dnia działa i jestem bardzo zadowolona z tego zakupu jak i z innych sprzętów jakie zakupiłam w późniejszym czasie w sieci sklepów Mix Electronics.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.