Opinie użytkownika (2)

Jestem Klientką Polbanku...
Jestem Klientką Polbanku od paru miesięcy, a skusiła mnie oferta wysoko oprocentowanego konta oszczędnościowego. Ale przy zakładaniu Konta oszczędnościowego aby móc robić przelewy bez opłaty musiałam założyć dodatkowo darmowy rachunek rozliczeniowy, i to nie jest żaden dla mnie problem bo posiadam kilka rachunków w innych Bankach. Do kont została mi podpięta obsługa internetowa i tu właśnie skończyła się sielanka, po pierwsze należy sobie w domu na komputerze zainstalować certyfikat co jest bardzo trudno zrobić, zero wskazówek, jakiś podpowiedzi systemowych. Przeinstalowałam system na komputerze, należy odwoływać i zamawiać certyfikaty ale nie ma nigdzie jasno powiedziane jak to zrobić, a jak zadzwoniłam na infolinie z prośbą o pomoc, dowiedziałam się, że jeśli nie ma podpiętej obsługi telefonicznej muszę czekać 14 dni roboczych na takie podpięcie, inaczej nie dam rady załatwić bo pracuję i nie dam rady udać się do placówki, więc jestem przez 14 dni zablokowana bo nie mam certyfikatu. Jestem bardzo ale to bardzo zrażona do tego Banku, a w dodatku to atrakcyjne oprocentowanie spadło, a ja nawet nie zostałam poinformowana. Bankowość internetowa Polbanku jest mało czytelna i bardzo źle funkcjonuje. Mam nadzieję,że w najbliższym czasie zmieni się na lepsze.

Sysia

05.09.2009
Nie zgadzam się (14)
Mix Elekstronics jest...
Mix Elekstronics jest to duża sieć sklepów zajmujących się sprzedażą sprzętu AGD i RTV. Bardzo dawno temu byłam Klientką tego sklepu, więc opisze moje spostrzeżenia z tego właśnie czasu. W sklepie bardzo miło zostałam przywitana przez jednego z pracowników, jak zauważyłam wszyscy pracownicy byli uśmiechnięci i z wielką sympatia podchodzili do każdego klienta i pytali w czym mogą pomóc, czego szukam i w czymś mogą doradzić. Każdy z pracowników miał koszulkę z logiem firmy, i to jest bardzo ważne w tej branży bo z tłumu można wywnioskować kto jest pracownikiem i kogo można prosić o pomoc i doradzenie w wyborze danego produktu. Ustawienie asortymentu było bardzo fajnie zorganizowane sprzęt RTV był w jeden części, zaś AGD z drugiej strony. Oznakowanie pod sufitami dzięki którym Klient wie, gdzie może znaleźć produkt którym jest zainteresowany. Na półeczkach znajdowały się ulotki, z których można było wywnioskować co Mix Electronics w danym momencie ma na promocji albo jakie artykuły możemy znaleźć w ich sklepie. Byłam zainteresowana zakupem telewizora pracownik wyjaśnił mi wszystkie zalety danego modelu jaki mnie interesował, zostałam poinformowana szczegółowo o warunkach zakupu, o warunkach gwarancji, a także transporcie. Transport był oddzielnie płacony ale zamontowanie telewizora była już w cenie zakupy. Pracownik na umówioną godzinę przyjechał do mnie do domu z przesyłką telewizor został zamontowany i do dnia dzisiejszego dnia działa i jestem bardzo zadowolona z tego zakupu jak i z innych sprzętów jakie zakupiłam w późniejszym czasie w sieci sklepów Mix Electronics.

Sysia

30.08.2009
Nie zgadzam się (20)
31.10.2021
Odpowiedź firmy
Szanowna Klientko. Dziękujemy za pozytywną opinię. Zapraszamy na kolejne udane zakupy do salonu Mix Electronics!

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi