Opinia użytkownika: Sysia
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Jestem Klientką Polbanku od paru miesięcy, a skusiła mnie oferta wysoko oprocentowanego konta oszczędnościowego. Ale przy zakładaniu Konta oszczędnościowego aby móc robić przelewy bez opłaty musiałam założyć dodatkowo darmowy rachunek rozliczeniowy, i to nie jest żaden dla mnie problem bo posiadam kilka rachunków w innych Bankach. Do kont została mi podpięta obsługa internetowa i tu właśnie skończyła się sielanka, po pierwsze należy sobie w domu na komputerze zainstalować certyfikat co jest bardzo trudno zrobić, zero wskazówek, jakiś podpowiedzi systemowych. Przeinstalowałam system na komputerze, należy odwoływać i zamawiać certyfikaty ale nie ma nigdzie jasno powiedziane jak to zrobić, a jak zadzwoniłam na infolinie z prośbą o pomoc, dowiedziałam się, że jeśli nie ma podpiętej obsługi telefonicznej muszę czekać 14 dni roboczych na takie podpięcie, inaczej nie dam rady załatwić bo pracuję i nie dam rady udać się do placówki, więc jestem przez 14 dni zablokowana bo nie mam certyfikatu. Jestem bardzo ale to bardzo zrażona do tego Banku, a w dodatku to atrakcyjne oprocentowanie spadło, a ja nawet nie zostałam poinformowana. Bankowość internetowa Polbanku jest mało czytelna i bardzo źle funkcjonuje. Mam nadzieję,że w najbliższym czasie zmieni się na lepsze.