Panie zajmujące się obsługą interesantów odnośnie szkoleń są kompetentne w wykonywaniu swojej pracy. Udzielają jasnych prostych odpowiedzi, są miłe. Tłumaczą krok po kroku zadane im pytanie.Czas poświęcony na obsługę zależy tylko i wyłącznie od potrzeb zainteresowanych, przy czym starają się nie zaniedbywać ludzi czekających na swoją kolej na korytarzu.
Wchodząc do sklepu ekspedientki ignorują klienta, zapytane o pomoc nie odpowiadają życzliwie zbywając interesanta, nie pokazują towaru, którego klient nie może samodzielnie odszukać licząc na szczerą pomoc jest skazany na poszukiwanie danego towaru samodzielnie. Jedyną obsługą zaliczaną do miłych jest obsługa przy kasie tam Panie proponują promocyjne produkty uśmiechając się i mile i z przyjemnością
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.