Wybierając się do hipermarketu nie oczekuję, że będę jedyną klientką. Jednak nie spodziewam się też, że będę stać w kolejce do kasy 20 minut. Kiedyś w tym samym miejscu był sklep innej sieci i też bywało ciężko, gdyż personel się nie zmienił wraz ze zmianą nazwy sklepu. Tym razem w godzinach popołudniowych były czynne tylko 2 kasy. I pomimo próśb klientów, by otworzyć kolejną, nikt z obsługi nie reagował. Było dużo klientów i kiepska obsługa. Od tego czasu nie robię zakupów w tym sklepie.
Do banku wchodzę tylko wtedy, gdy naprawdę jest to konieczne. Musiałam pilnie dać zlecenie i bardzo zależało mi na czasie. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo uprzejma, załatwiła wszystko bardzo szybko. Abym nie musiała czekać na potwierdzenie operacji bankowej, wzięła mój numer telefonu i zadzwoniła w tym samym dniu potwierdzając dokonanie operacji. Kolejne potwierdzenie otrzymałam też na adres mailowy. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i atmosfery panującej w banku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.