sklep zajmuje niewielką powierzchnie stąd też niezbyt duży asortyment. Ubranka ciasno pozawieszane na wieszakach także trudno szukać, ale poukładane wg rodzaju i rozmiarów co jest dużym plusem. Sprzedawczyni była miła, starała się być pomocna. Sklep gustownie urządzony, sprawia pozytywne wrażenie
Ogólnie sklap dość dobrze zaopatrzony w produkty zróżnicowane pod względem jakość i i ceny. Personel obsługuje w jednakowych firmowych uniformach, niejednokrotnie wymagających odświeżenia. Ogólnie w sklepie panuje chaos i bałagan, walają się po sklepie puste opakowania po zgrzewkach z produktami, na pólkach wielokrotnie są pustki po nieuzupełnionych brakach produktów. Ceny nie zawsze znajdują się przy produkcie i trzeba szukać na półce lub udać się pod czytnik. Katastrofą są kosze z wyeksponowanymi produktami, w koszach są powywracane produkty, wymieszane między sobą nie można doszukać się ich cen. Obsługa raczej sympatyczna i dość sprawna, choć z reguły są spore kolejki do kas, co wynika zapewne z dużej liczby klientów
udałam się do PZU w celu wypowiedzenia umowy ubezpieczenia samochodu. Obsługiwana byłam prze młodego Pana, na początku wyjaśniłam po co przyszłam podałam dane swoje i samochodu, wszystko poszło sprawnie, dostałam potwierdzenie wypowiedzenia umowy. W trakcie rozmowy otrzymałam informacje o konieczności dopłaty różnicy w wysokości składki, więc zaczęłam dopytywać obsługującego Pana na jakiej podstawie została dopłata wyliczona z czego ona wynika, w jakim celu ma zostać pobrana ode mnie. Pan nie odpowiadał na moje pytania, próbował mnie zbyć krążąc wokół tematu, gdy zaczęłam domagać się odpowiedzi wkroczyła do rozmowy inna Pani obsługująca na stanowisku obok, była bardzo niesympatyczna , jedyne co usłyszałam od obsługi to to że mają takie przepisy, żadnych szczegółów, na pytanie gdzie mogę zapoznać się z treścią tych przepisów nie otrzymałam odpowiedzi. Wyszłam z urzędu bez żadnych informacji. Po kilku dniach dostała list polecony aby zgłosić się w celu podania danych do nowej polisy, tej którą wcześniej wypowiedziałam, udałam się ponownie do PZU SA tym razem obsługiwała mnie inna osoba wyjaśniłam w jakim celu jestem i pokazałam potwierdzenie wypowiedzenia którego dokonałam kilka dni wcześniej, Pan obsługujący mnie wykonał 2 telefony i wyjaśnił problem, udzielił mi również informacji na pytania, które zadawałam pracownikom PZU przy poprzednim i spotkaniu na które nie otrzymałam odpowiedzi. Ogólnie odbieram kompetencje pracowników średnio pozytywnie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.