Opinia użytkownika: Sylwia_256
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: udałam się do PZU w celu wypowiedzenia umowy ubezpieczenia samochodu. Obsługiwana byłam prze młodego Pana, na początku wyjaśniłam po co przyszłam podałam dane swoje i samochodu, wszystko poszło sprawnie, dostałam potwierdzenie wypowiedzenia umowy. W trakcie rozmowy otrzymałam informacje o konieczności dopłaty różnicy w wysokości składki, więc zaczęłam dopytywać obsługującego Pana na jakiej podstawie została dopłata wyliczona z czego ona wynika, w jakim celu ma zostać pobrana ode mnie. Pan nie odpowiadał na moje pytania, próbował mnie zbyć krążąc wokół tematu, gdy zaczęłam domagać się odpowiedzi wkroczyła do rozmowy inna Pani obsługująca na stanowisku obok, była bardzo niesympatyczna , jedyne co usłyszałam od obsługi to to że mają takie przepisy, żadnych szczegółów, na pytanie gdzie mogę zapoznać się z treścią tych przepisów nie otrzymałam odpowiedzi. Wyszłam z urzędu bez żadnych informacji. Po kilku dniach dostała list polecony aby zgłosić się w celu podania danych do nowej polisy, tej którą wcześniej wypowiedziałam, udałam się ponownie do PZU SA tym razem obsługiwała mnie inna osoba wyjaśniłam w jakim celu jestem i pokazałam potwierdzenie wypowiedzenia którego dokonałam kilka dni wcześniej, Pan obsługujący mnie wykonał 2 telefony i wyjaśnił problem, udzielił mi również informacji na pytania, które zadawałam pracownikom PZU przy poprzednim i spotkaniu na które nie otrzymałam odpowiedzi. Ogólnie odbieram kompetencje pracowników średnio pozytywnie