Obsługa uśmiechnięta i miła, jednak dość powolna. Spore problemy z przyjmowaniem i wydawaniem zamówień, długi czas na realizację zamówienia. Mimo długiego oczekiwania na kanapkę, była chłodna i bardzo wysuszona, w dodatku sos i ser przeciekły przez pudełko. Do frytek nie dostałam ketchupu mimo iż wyraźnie poprosiłam. Podczas mojego oczekiwania miały miejsce dwie reklamacje na jakość jedzenia- za zimne i brak kanapki w zamówieniu. Dodatkowo awaria maszyny do lodów.Podłoga w restauracji czysta, natomiast łazienki i stoliki brudne. Przed wejściem do budynku porozrzucane opakowania po jedzeniu, kipy i butelki po alkoholu!
Obsługa w miarę uprzejma, natomiast brak reakcji kasjerek na kolejki. Mimo kilku dzwonków na kasjera nikt nie otworzył kolejnej kasy. W kolejce czekałam prawie 10 min, to stanowczo za długo. Obsługa nie zaprowadziła mnie do półki z towarem, gdy spytałam gdzie mogę znaleźć czekolady- wskazała tylko kierunek palcem i wróciła do wykładania towaru. Cała pierwsza alejka i strefa wejścia- brudna podłoga, przy stoisku owoce/warzywa towar rozdeptany na podłodze. Widoczny brak etykiet cenowych, niechlujnie wyeksponowany towar oraz zgniłe produkty widoczne na pierwszy rzut oka. Pozostałe alejki czyste, dużo brakujących cen. Strefa kas niezbyt zadbana- zwiędłe kwiaty w boksach kasowych i brudne taśmy na kasach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.