Jakość obsługi na odpowiednim poziomie. Pracownik był miły, uśmiechnięty, zachęcał do zakupienia promocyjnych artykułów. W pomieszczeniu wszystko było uporządkowane. Ogólne wrażenie po wizycie na tej stacji jest naprawdę dobre.
Personel wykonuje obowiązki, natomiast jakość ich wykonania jest na niskim poziomie. Pracownik przekazuje informacje automatycznie, często nie zwracając uwagi na Klienta, a także na to, że przekazane informacje są niezrozumiałe. Klient wychodząc nie jest świadomy co było w dniu dzisiejszym polecane, a także jakie były promocje.
Obsługa na wysokim poziomie. Atmosfera jest miła dzięki czemu przyjemnie jest dokonywać zakupów. Personel posiada dużą wiedzę, którą chętnie dzieli się z Klientem.
Klient może odczuć, iż jego prośby o udzielenie informacji pozostają na dalszym planie gdyż pracownik ma inne ważniejsze obowiązki. Jednak gdy personel udzieli informacji jest ona dokładna i pomocna. Przy kasie Klient uzyska także informacje o promocjach.
Jakość obsługi na poziomie dobrym. Personel służy pomocą, aczkolwiek posiadana wiedza powinna być większa odnośnie asortymentu, a także aktualnych promocji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.