Dyskont

(3.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na poziomie dobrym. Personel służy pomocą, aczkolwiek posiadana wiedza powinna być większa odnośnie asortymentu, a także aktualnych promocji.

Sylwia_1270

07.11.2014

Placówka

Radom, Zbrowskiego 95

Nie zgadzam się (0)
Do "Dyskontu" udałem...
Do "Dyskontu" udałem się w celu zakupu dwóch produktów z aktualnej gazetki promocyjnej. W otoczeniu sklepu było czysto, wewnątrz sklepu również. Dość długo na sali sprzedaży szukałem towarów. Sklep posiada duży asortyment zwłaszcza artykułów nieżywieniowych. W sklepie znalazłem tylko jednego pracownika, którego mógłbym zapytać o szukane artykuły, ale produktów z gazetki nie było. W sklepie praktycznie nie było klientów. Otwarta była tylko jedna kasa, ale i do niej nikogo nie było. Kasjerka była miła, po zakupach wydała resztę i paragon i pożegnała się.

Krzysztof_1210

09.10.2014

Placówka

Słupsk, 11 Listopada 17

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do tego...
Wchodząc do tego sklepu czuję się tam dobrze.Zawsze fachowa pomoc i doradztwo.Kasjerzy i kasjerki schludnie ubrane.Zawsze są zachowane standardy aktywnej sprzedaży.Zachowanie czystości sklepu nie stanowi dla personelu żadnego problemu.Półki sklepowe uzupełniane na bieżąco.Sklep przyjazny klientowi.Polecam

Barbara_715

05.03.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Dyskont

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Dyskont?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na poziomie dobrym. Personel służy pomocą, aczkolwiek posiadana wiedza powinna być większa odnośnie asortymentu, a także aktualnych promocji.