Opinie użytkownika (4)

Bardzo szybka i...
Bardzo szybka i miła obsługa przy zachowaniu pełnego wyjaśnienia na wszelkie pytania. Szybka reakcja telefoniczna na wnioski internetowe. Niesamowita dbałość o klienta, informowanie telefoniczne o stanie konta. Wsparcie mailowe przez pracowników banku. Brak prowizji za wypłaty z bankomatów z innych placówek. Bardzo dobry system internetowej nawigacji i zabezpieczeń. Bank bardzo przyjazny dla klientów i dbający o nich.

Stefan_5

22.03.2010

Alior Bank

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 94

Nie zgadzam się (22)
Odmowa wypłaty środków...
Odmowa wypłaty środków z konta posługując się paszportem jako dowodem tożsamości. Brak możliwości zablokowania konta bez posiadania dowodu osobistego który został zagubiony wraz z kartą jednak istniała możliwość by zadzwonić z telefonu znajdującego się w banku i podając telefonicznie małą ilość informacji na mój temat mogłem zablokować swoją kartę bankomatową oraz poinformowano mnie o opcji unieważnienia dowodu osobistego. Dla zabawy można by przychodzić do banku i z tego telefonu blokować konta i unieważniać dowody swoim znajomym. W placówce tej panuje też bardzo duża opieszałość, pomimo bardzo łatwych w obsłudze klientów niemal zawsze tworzą się długie kolejki i na obsługę konta trzeba czekać powyżej pół godziny. W przypadku powstania długich kolejek nie ma nawet miejsca by oczekiwać na skorzystanie z konta w środku placówki. Jest to szczególnie uciążliwe podczas deszczu. Następnym mankamentem długiego oczekiwania jest brak wystarczającej miejsc siedzących lub w przypadku obsługi kas rachunkowo-transakcyjnych brak miejsc siedzących w ogóle. Zupełny brak wyrozumiałości dla kobiet w ciąży i osób starszych. W deszczu czy upałach osoby te mogą nie mieć tyle cierpliwości i siły by załatwić swoje sprawy. Częste są też awarie albo braki w gotówce w bankomatach przy placówce.

Stefan_5

22.03.2010

PKO BP

Placówka

Oświęcim, Al. Tysiąclecia 19

Nie zgadzam się (19)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Duża cierpliwość i...
Duża cierpliwość i kompetencja na zadawane przez mnie nachalne pytania. Pomimo dużego ruchu w placówce panował względny porządek i kolejka oczekujących na realizację różnego typu spraw była obsługiwana całkiem sprawnie. Duża ilość bankomatów przy samej placówce jest dodatkowym plusem dla banku. W środku sam wystrój nie był już tak zachęcający ale równocześnie nie odrzucał.

Stefan_5

22.03.2010

PKO BP

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 100/102

Nie zgadzam się (26)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Bardzo dobre zorganizowanie...
Bardzo dobre zorganizowanie przyjmowania klientów poprzez wzięcie biletu z nr w kolejce. Miła i szybka obsługa. Jednym z największych mankamentów jako banku jest jednak długi czas realizacji przelewów spoza banku oraz dość wysoka prowizja przy podejmowaniu swoich środków w bankomatach innych placówek. Sama placówka przy ulicy Górczewskiej jak na poranne godziny była bardzo rozbudzona i każde okienko miało swojego pracownika obsługującego.

Stefan_5

22.03.2010

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (21)
05.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi