Opinia użytkownika: Stefan_5
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Odmowa wypłaty środków z konta posługując się paszportem jako dowodem tożsamości. Brak możliwości zablokowania konta bez posiadania dowodu osobistego który został zagubiony wraz z kartą jednak istniała możliwość by zadzwonić z telefonu znajdującego się w banku i podając telefonicznie małą ilość informacji na mój temat mogłem zablokować swoją kartę bankomatową oraz poinformowano mnie o opcji unieważnienia dowodu osobistego. Dla zabawy można by przychodzić do banku i z tego telefonu blokować konta i unieważniać dowody swoim znajomym. W placówce tej panuje też bardzo duża opieszałość, pomimo bardzo łatwych w obsłudze klientów niemal zawsze tworzą się długie kolejki i na obsługę konta trzeba czekać powyżej pół godziny. W przypadku powstania długich kolejek nie ma nawet miejsca by oczekiwać na skorzystanie z konta w środku placówki. Jest to szczególnie uciążliwe podczas deszczu. Następnym mankamentem długiego oczekiwania jest brak wystarczającej miejsc siedzących lub w przypadku obsługi kas rachunkowo-transakcyjnych brak miejsc siedzących w ogóle. Zupełny brak wyrozumiałości dla kobiet w ciąży i osób starszych. W deszczu czy upałach osoby te mogą nie mieć tyle cierpliwości i siły by załatwić swoje sprawy. Częste są też awarie albo braki w gotówce w bankomatach przy placówce.