Witam.
Dziękujemy za wyrażenie tak dobrej opinii. Pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań aby podnosić jakość naszych. Cieszymy się, że efekty są zauważalne dla naszych Klientów. Aby utrzymać wysokie standardy na bieżąco prowadzimy szkolenia naszych pracowników. Zapewniam również, że dokładamy wszelkich starań, aby nasi pracownicy jak najlepiej służyli Klientom mBanku swoją wiedzą i fachowością.
Pozdrawiamy
Zespół mBanku
placówka banku -...
placówka banku - osoba odpowiedzialna za obsługę klienta nie udzieliła odpowiedzi na pytanie dotyczące założonego konta, opryskliwym tonem wskazała kontakt z infolinią
Witamy.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zachowanie Doradcy było niedopuszczalne, podjęliśmy już kroki, które wyeliminują podobne zachowania w przyszłości.
Jeżeli sprawa z którą Pan się do nas zwrócił nie została rozwiązana, uprzejmie zapraszamy Pana do placówki mBanku w Poznaniu ul. Św. Marcin 40 w celu jej wyjaśnienia. Dołożymy wszelkich starań aby odzyskać Pana zaufanie.
Jednocześnie chcielibyśmy poinformować, że część operacji bankowych jest realizowana wyłącznie za pomocą mLinii.
Pozdrawiamy
Zespół mBanku
zapytanie przez formularz...
zapytanie przez formularz kontaktowy - pełna odpowiedź dotycząca wskazanego problemu oraz instrukcja dalszego postępowania, zachowanie formalnej formy odpowiedzi , odpowiedź po 72 godzinach - przeproszenie za opóźnienie w odpowiedzi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.