Można u nich uzyskać naprawdę skuteczną pomoc. Denerwują jedynie opóźnienia w przyjmowaniu pacjentów - czekanie godzinę lub dwie dłużej na korytarzu z półtorarocznym dzieckiem męczy, nie tylko rodziców ale przede wszystkich malucha.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Dzięki Pana opinii na temat funkcjonowania naszego marketu w Piotrkowie Trybunalskim dokonamy usprawnienia dziedzin, które ocenił Pan negatywnie.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
Byliśmy z rodziną...
Byliśmy z rodziną na zakupach w Pasażu Łódzkim, a że był mróz i zostawione światła w samochodzie - wiadomo padł akumulator. Zacząłem szukać pomocy przy odpaleniu auta. Patrzę a blisko centrum handlowego jest ładnie wyglądająca mechanika pojazdowa. Mówię do pana z obsługi, że padł mi akumulator i szukam pomocy do auta, które stoi jakieś dwieście metrów od zakładu - gotowy oczywiście zapłacić za usługę. Człowiek mnie pyta co to za marka. Po czym odpowiada, że gdyby stało u nich na parkingu to by mi pomogli a tak nie ma jak. Pełen profesjonalizm.
Po wejściu do salonu, sprzedawca nie jest nachalny. Nie podbiega od razu pytając w czym może pomóc. Natomiast wita klienta stonowanym, aczkolwiek wyraźnym "Dzień Dobry" i delikatnym uśmiechem. Sprzedawca czeka, aż się zatrzymam przy jakimś produkcie i w tedy w nawiązuje rozmowę z klientem.
Można też liczyć na kawę w nastrojowym kąciku, czekając na wycenę lub naprawę sprzęt, co znacznie skraca i uprzyjemnia czas oczekiwania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.