Udałam się dziś do sklepu MIX ELECTRONICS w celu zakupienia cyfrowego aparatu fotograficznego. Miałam już wybrany wcześniej model. Według oferty, powinien być on dostępny. Podczas początkowych poszukiwań wybranego przeze mnie aparatu, nie zwrócił się do mnie nikt z obsługi. Jednakże po około minucie, pojawiła się sprzedająca z pytaniem o pomoc. Nie skorzystałam z niej jednak, ponieważ postanowiłam sama przejrzeć inne modele. Po kilkunastu minutach bezowocnych poszukiwań, zwróciłam się jednak po pomoc. Ekspedientka po uzyskaniu ode mnie kilku informacji (czy ma być to lustrzanka czy też kompakt, a następnie do ilu mln pikseli) zaproponowała mi kilka modeli. W sklepie panował porządek. Towar ułożony był w sposób, który ułatwiał bezpośrednie zapoznanie się z nim. Nie zauważyłam również zwiększonej ilości osób kupujących w sklepie. Należy również zaznaczyć, iż obsługa w dość szybki sposób zaoferowała swoją pomoc.
Szanowna Klientko.
Dziękujemy za pozytywna opinię dotyczącą jakości obsługi klienta w naszym salonie.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty!
Bardzo dobry sklep...
Bardzo dobry sklep odzieżowy. Znajdują się tam ubrania zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, a także dzieci. Mimo panującej wyprzedaży, ubrania z obniżonymi cenami były widoczne, oddzielone od reszty ubrań dostępnych w normalnych cenach. Przede wszystkim - co najważaniejsze - panował tam porządek, dzięki czemu znalezienie odpowiedniego rozmiaru nie spodowało kłopotów.
Kolejnym plusem sklepu są przymierzalnie - dużo przestrzeni, wysokie lustra, a przede wszystkim jest tam bardzo czysto.
Również obsługa sklepowa jest niewątpliwą zaletą w KappAhl. Ekspedientka służyła radą, jednakże nie była w żaden sposób napastliwa.
Bardzo przyjemne zakupy.
Dokonałam dziś zakupów w łódzkim oddziale sklepu Bershka. Mimo wczesnej pory - godz. 11:30, w sklepie znajdowało się wielu klientów. Spowodowało to znaczne utrudnienia w zasięgnięciu rady od obsługi. Bardzo trudno jest odróżnić osoby pracujące w sklepie od zwykłych klientów. Jednak gdy już udało mi się znaleźć ekspedientkę, okazała się ona osoba kompetentną. Odszukała odpowiedni rozmiar bluzki, a także potrafiła udzielić odpowiedzi na kilka pytań.
Jednakże mimo tego, że sklep był otwarty dopiero od około 1,5 godziny, panował tam niewielki bałagan. Prawdopodobnie było to spowodowane wyprzedażą, ale znacznie utrudniało to znalezienie odpowiedniej rzeczy.
Zatrzymałam się przy hipermarkecie Tesco, by kupić kilka potrzebnych rzeczy. Szukałam: napoju Red Bull Light, Pepsi Max, płatków śniadaniowych Sante, oraz papieru do drukarki. Wspomniany papier do drukarki udało mi się znaleźć bez więszych trudności. Niestety, znalezienie napojów okazało się trudniejsze. Bałagan panujący na stanowisku z napojami w znacznym stopniu utrudnił znalezienie produktów. Poza tym występowały one w niewielkiej ilości. Nie udało mi się również znaleźć płatków Sante, mimo iż wg oferty powinny one się znaleźć w asortymencie.
Mając 5 produktów, udałam sie do kasy "10 artykułow". Jednakże kolejka okazała się dość długa ( około 15 osób), w związku z tym czas oczekiwania na zapłatę za wspomniane produkty nie uległ skróceniu. Było to spowodowane tym, iż większość klientów miała więcej niż 10 produktów - na co niestety nie reagował nikt z obługi (m.in. kasjerki).
Wybrałam się dziś do sklepu Andre w celu dokonania zakupu czekoladek firmy Lindt. Mimo, iż miałam dość sprecyzowany plan zakupów, nie byłam jednak do końca zdecydowana. Sprzedawczyni pracująca na stanowisku alkoholowym okazała się bardzo pomocna. Po moim zapytaniu dotyczącym czekolad gorzkich, pokazała mi dostępne produkty a także doradziła różne smaki. Następnie zaprezentowała również praliny firmy Lindt. Sugestie wspomnianej pani okazały się bardzo pomocne. Potrafiła ona udzielić profesjonalnych sugestii. Nie przeszkadzało jej również moje niezdecydowanie, a także prośby o zaprezentowanie różnych typów czekolad.
Przy prośbie o wymianę zakupionej kilka dni wcześniej bluzki, osoba obsługująca stanowisko kasowe, zanim dokonała transakcji, upewniła się co do czystości ubrania a także obecności wszystkich metek. Zapytała się również o powód wymiany. Sprzedawczyni zaproponowała również - w sposób taktowny oraz nie narzucając swojego zdania - ubrania z nowej kolekcji. Transakcja została przeprowadzona sprawnie, lecz rzetelnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.