Wygląd sklepu, personelu i towaru wręcz idealny, wszystko czyste, błyszczące i poukładane. Pracownice chętne do pomocy klientom. Poprosiłam o pomoc w doradzeniu kryjącego fluidu do cery alergicznej. Pani sprawnie opowiedziała mi o 3-4 opcjach, nałożyła podkład na twarz ( ale nie pędzelkiem tylko dłonią, co wydało mi się niehigieniczne ), miała dostateczną wiedzę o kosmetykach, niestety w sklepie Sephora są dużo wyższe ceny niż tych samych produktów kupionych w internecie lub aptece SuperPharm.
Sklep utrzymany w czystości, niestety zdarzały się pomieszane buty z opakowaniami, na niektórych półkach opakowania były nierówno poustawiane, łatwo spadały. Personel sprawiał wrażenie zapracowanego, muszącego szybko coś zrobić, pozałatwiać, dużo biegania. Mimo dwóch stanowisk kasowych, tylko jedna była czynna, w dodatku ekspedientka wszystkim proponowała zakładanie sobie kart promocyjnych i kolejka wydłużyła się na pół sklepu. Była ciepła, serdeczna, podawała długopis, niestety wszystko bardzo długo trwało. Ogólna ocena +1 za serdeczność pani kasjerki
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.