Opinie użytkownika (2)

GLS=Gnaj Lepiej Sam Historia...
GLS=Gnaj Lepiej Sam Historia doręczenia paczki mówi sama za siebie. Małe wyjaśnienie "26"to Lublin "50" to Warszawa, "30" to Kraków. Paczka z oddziału Lubelskiego zamiast do Kieleckiego poszła przez Warszawę do Krakowa gdzie utkwiała. A notatka "brak miejsca" to bzdura po prostu czekali aż uzbiera się kilka paczekj żeby jechać z Zabierzowa do Powiatu Pińczowskiego. Kto jest zorientowany w tych terenanch wie że to zupełnie nie po drodze. Z Kielc jest 50 km z Zbaierzowa min 100 i jeszcze trzeba przez cały rozkopany kraków przejechać. Infolinie i informacja w oddziałach nie jest wstanie udzielić mi żadnych informacji poza tym co mogę sobie sam przeczytać wprowadzając nr paczki na ich stronie. Na majle o wyjaśnienie tej sytuacji i sugestie braku LOGIKI oddział Krakowski nie odpisuje. Ja wiem że mają swoje trasy itd. A jakoś to nie LOGICZNE i nie efektywne. Numer paczki Status numer Data Godzina Oznaczenie Status Filia GLS 26849503235 2011 2010-08-10 19:31 XKLEPKA Doreczona 3000 2010 2010-08-10 8:22 W doreczeniu 3000 2001 2010-08-10 5:45 Wejscie EPL 3000 2005 2010-08-09 7:48 Paczka w magazynie 3000 2600 2010-08-09 7:47 Brak miejsca 3000 2001 2010-08-09 5:15 Wejscie EPL 3000 2501 2010-08-06 8:34 Paczka wyjasniana 3000 2005 2010-08-06 8:33 Paczka w magazynie 3000 2600 2010-08-06 8:32 Brak miejsca 3000 2001 2010-08-06 5:42 Wejscie EPL 3000 2005 2010-08-05 8:14 Paczka w magazynie 3000 2202 2010-08-05 8:13 Uzgodniony term. dostawy 3000 2001 2010-08-05 6:11 Wejscie EPL 3000 1001 2010-08-04 22:19 Przejscie HUB NORMAL 50 1007 2010-08-04 22:19 Przejscie RHUB 5000 2 2010-08-04 16:41 Wejscie APL 2600

Sinooky

12.08.2010

GLS

Placówka

Zabierzów, Brzezie 165

Nie zgadzam się (22)
Odbiór osobisty to...
Odbiór osobisty to porażka, strata mojego czasu, ale nie daj Boże żebym miał zamówić części przez Allegro. Wtedy odsyłka gwarantowana. Firma/Panowie uważają się za ekspertów, arogancja w spojrzeniu, ani dziękuje, przepraszam nie mają w słowiku. Kupiłem na allegro czujnik, chciałem kostkę do tego czujnika, gdybym nie sprawdził czy jedno pasuje do drugiego, moje wizyty w sklepie zwiększyły by się z 3 do 5. Dalej nie mam faktury, gdyż Pan obsługujący mnie nie mógł jej znaleźć. Poprosił kolegę o pomoc, na co usłyszał (ja również) -Mam inne rzeczy do roboty, nie mam czasu szukaj gdzieś tu. A CO Z MOIM CZASEM??? Na dokładkę trzeci Pan sprzedawca dodał: -że faktura może już w koszu!!! Na aukcji było napisane:"Naszą specjalność i pasja to części do forda. Oferujemy profesjonalną transakcję i zadowolenie z zakupu". Lepsze by było: Mamy Cię w dupie i tak przyjdziesz do Nas. Prędzej zmienię samochód niż coś więcej kupię u Łukawskiego. Faktury nie mam. Wychodzą powiedziałem, żeby wysłali na adres z faktury. Wątpię żeby kiedykolwiek doszła.

Sinooky

23.04.2010

Z.B. Łukawski Części do Forda

Placówka

Kielce, Warszawska 143d

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi