Odbiór osobisty to porażka, strata mojego czasu, ale nie daj Boże żebym miał zamówić części przez Allegro. Wtedy odsyłka gwarantowana. Firma/Panowie uważają się za ekspertów, arogancja w spojrzeniu, ani dziękuje, przepraszam nie mają w słowiku. Kupiłem na allegro czujnik, chciałem kostkę do tego czujnika, gdybym nie sprawdził czy jedno pasuje do drugiego, moje wizyty w sklepie zwiększyły by się z 3 do 5. Dalej nie mam faktury, gdyż Pan obsługujący mnie nie mógł jej znaleźć. Poprosił kolegę o pomoc, na co usłyszał (ja również) -Mam inne rzeczy do roboty, nie mam czasu szukaj gdzieś tu. A CO Z MOIM CZASEM??? Na dokładkę trzeci Pan sprzedawca dodał: -że faktura może już w koszu!!!
Na aukcji było napisane:"Naszą specjalność i pasja to części do forda. Oferujemy profesjonalną transakcję i zadowolenie z zakupu".
Lepsze by było: Mamy Cię w dupie i tak przyjdziesz do Nas.
Prędzej zmienię samochód niż coś więcej kupię u Łukawskiego.
Faktury nie mam. Wychodzą powiedziałem, żeby wysłali na adres z faktury. Wątpię żeby kiedykolwiek doszła.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.