Państwa strona wprowadza konsumenta w błąd nr transportu do klienta. Na głównej byl duży napis transport 0zl, okazuje się jednak że nawet przy zakupie drogiego tv, za darmowy transport zapłaciłem 50zł, a możliwość wyboru jest na samym końcu procesu transakcji. Darmowy transport dotyczy 3 dni roboczych i braku możliwości określenia godziny co w dzisiejszych czasach jest nie do przyjęcia. Mieszkam w dużym mieście i mają własny transport. Tak więc albo należy napisać od 0zł lub dodać chociaż gwiazdkę. A najlepiej napisać od razu cała prawdę. okazuje się że w takim wypadku miałbym taniej i szybciej towar wysłany z drugiego końca Polski
Oferta operatora na przedłużenie umowy jest bardzo słaba. Dzwonią kilkanaście razy dziennie z ta sama oferta, droższa od obecnej o 60% i dziwią się że klient nie chce skorzystać. Do tego wywierają presję i kłamią ze to tylko dziś i specjalnie dla mnie po czym następnego dnia mam dokładnie taki sam tel.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.