Opinie użytkownika (2)

Pierwszy kontakt nawiązałam...
Pierwszy kontakt nawiązałam z firmą za pośrednictwem ich infolinii. Była to jedna z nielicznych rozmów poprzez infolinię podczas której nie straciłam cierpliwości. Bardzo szybko udało połączyć mi się z konsultantką, która była bardzo uprzejma, rzeczowa i-co najważniejsze- rozmawiała ze mną jedynie na temat mojej sprawy a nie starała mi się wcisną jakiś nowy, wspaniały produkt czyt. kredyt lub lokatę. Następnie sama zaproponowała, że wypełni za mnie formularz zgłoszeniowy i poinformuje placówkę bankową w moim mieście aby się do mnie zgłosili i ustalili termin spotkania osobistego. Taka forma współpracy jest dla mnie wyjątkowo wygodna i zachęcająca do kontynuowania współpracy. Zgodnie z obietnicą jeszcze tego samego dnia odezwała się do mnie Pani z banku w Bydgoszczy i zaprosiła na spotkanie. Odbyło się ono punktualnie, podawane informacje były rzetelne i krótkie- to znaczy wyczerpujące ale nie przesadzone. Rozmowa przebiegała w miłej atmosferze, Pani wykazywała się dużą cierpliwością gdy czegoś nie rozumiałam i bardzo skrupulatnie wyjaśniała mi krok po kroku co powinnam zrobić. Większość formalności wykonała za mnie co bardzo usprawniło cały proces zakładania konta i odciążyło mnie jako klienta. Uważam, że w dzisiejszych realiach jeden z przyjaźniejszych banków, gdzie człowiek może czuć się bezpiecznie i ze spokojem inwestować swoje pieniądze. Jeżeli chodzi o wygląd obsługi to oceniam go wysoko, zaś wygląd samej placówki jako średni. Pomimo to uważam,że usługa w tym banku powinna być za całokształt oceniona bardzo wysoko, bo w tej dziedzinie wygląd lokalu powinien mieć najmniejsze znaczenie- najcenniejsze są wiedza, kompetencje i bezpieczna współpraca obu stron.

Sara_43

12.10.2012

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)
20.01.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Restauracja wyglądała na...
Restauracja wyglądała na bardzo porządną i wartą odwiedzenia. Wystrój lokalu wyjątkowo elegancki i ekskluzywny. Zważywszy na lokalizacje oczekiwałam dobrego jakościowo dania oraz liczyłam się z dość wysoką ceną. Niemniej jednak danie było przygotowywane niecałe 5 minut, a co z tego wynika była to raczej knajpa a'la fast food, a nie jak wskazywałyby na to :wystrój, cena i "reklama" - orientalna restauracja na wysokim poziomie. Jedzenie było przeciętnie świeże, smażone w głębokim tłuszczu i zdecydowanie nie odpowiadające standardom dobrej restauracji. Z perspektywy czasu uważam, że można było się tego spodziewać choćby po formie zapraszania klientów do środka- panie pracujące w niej "łapały" przechodniów i zamawiały do skosztowania jedzenia w owej restauracji. Według mnie taka forma świadczy sama za siebie, że nie jest to godna odwiedzenia restauracja, gdyż w przeciwnym razie ludzie sami by do niej wracali i polecali ją znajomym. Wówczas należałoby rezerwować stolik w takim lokalu a nie być do niego "wciąganym". Poza tym personel w widoczny sposób odgrywał role bycia uprzejmym, zaś wyczuwalny był fałsz i brak zainteresowania klientem.

Sara_43

12.10.2012

Bali Cafe & Dim Sum House

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi