Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Sara_43

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Pierwszy kontakt nawiązałam z firmą za pośrednictwem ich infolinii. Była to jedna z nielicznych rozmów poprzez infolinię podczas której nie straciłam cierpliwości. Bardzo szybko udało połączyć mi się z konsultantką, która była bardzo uprzejma, rzeczowa i-co najważniejsze- rozmawiała ze mną jedynie na temat mojej sprawy a nie starała mi się wcisną jakiś nowy, wspaniały produkt czyt. kredyt lub lokatę. Następnie sama zaproponowała, że wypełni za mnie formularz zgłoszeniowy i poinformuje placówkę bankową w moim mieście aby się do mnie zgłosili i ustalili termin spotkania osobistego. Taka forma współpracy jest dla mnie wyjątkowo wygodna i zachęcająca do kontynuowania współpracy. Zgodnie z obietnicą jeszcze tego samego dnia odezwała się do mnie Pani z banku w Bydgoszczy i zaprosiła na spotkanie. Odbyło się ono punktualnie, podawane informacje były rzetelne i krótkie- to znaczy wyczerpujące ale nie przesadzone. Rozmowa przebiegała w miłej atmosferze, Pani wykazywała się dużą cierpliwością gdy czegoś nie rozumiałam i bardzo skrupulatnie wyjaśniała mi krok po kroku co powinnam zrobić. Większość formalności wykonała za mnie co bardzo usprawniło cały proces zakładania konta i odciążyło mnie jako klienta. Uważam, że w dzisiejszych realiach jeden z przyjaźniejszych banków, gdzie człowiek może czuć się bezpiecznie i ze spokojem inwestować swoje pieniądze. Jeżeli chodzi o wygląd obsługi to oceniam go wysoko, zaś wygląd samej placówki jako średni. Pomimo to uważam,że usługa w tym banku powinna być za całokształt oceniona bardzo wysoko, bo w tej dziedzinie wygląd lokalu powinien mieć najmniejsze znaczenie- najcenniejsze są wiedza, kompetencje i bezpieczna współpraca obu stron.