Nie mam żadnych zastrzeżeń. Jestem już stałą klientką Trendy i pozostanę nią jeszcze długo. Obsługa bardzo profesjonalna, atmosfera świetna, wygląd salonu przyjemny dla oka i nowoczesny. Najbardziej podoba mi się to, że fryzjerzy bardzo liczą się ze zdaniem i potrzebami klientów, nigdy nie robią z włosami tego, czego się nie chce. Gdy fryzjer ma swoją własną wizję, stara się przedstawić ją klientowi spokojnie, raczej jako sugestię niż gotowy plan działania. Nie ma także nachalności w sprzedawaniu kosmetyków do włosów oraz proponowaniu różnych usług, np. maseczek czy regeneracji z czym spotkałam się w wielu innych salonach. Niektórzy mogą zarzucać Trendy zbyt wysokie ceny, jednak osobiście uważam, że za taką jakość usług można zapłacić niemal każde pieniądze. Jedynym problemem może być umawianie się na wizyty- należy to robić raczej z kilkudniowym wyprzedzeniem, aby dostać się do ulubionego fryzjera.
Razem z koleżanką wybrałyśmy się do salonu Era GSM w centrum handlowym Madison, aby dowiedzieć się nieco więcej o ofertach tej sieci. Właściwie to moja koleżanka szukała oferty dla siebie, ja byłam tylko bacznym obserwatorem i doradcą. Ela jest studentką, więc interesował ją w miarę niski abonament, z korzystnymi promocjami i darmowymi minutami. Sam aparat miał być prosty w obsłudze i funkcjonalny. Pierwsze wrażenie po wejściu do salonu było dość korzystne. Ładna i uśmiechnięta asystentka szybko pomogła nam wybrać korzystną ofertę. Podczas gdy Ela się jeszcze zastanawiała nad wyborem odpowiedniego dla niej telefonu, konsultantka obsługiwała jeszcze inne osoby. Spodobało mi się to, ponieważ dała nam czas do spokojnego namysłu, jednocześnie co jakiś czas(ale nie za często) pytając, czy nam w czymś pomóc. Gdy nadszedł czas wyboru odpowiedniego aparatu, od razu zaprezentowała nam kilka modeli, żeby Ela mogła je wypróbować. Podpisywanie umowy przebiegło bardzo sprawnie i w miłej atmosferze, nawet trochę nieformalnej, ale wzbudziło to tylko moje pozytywne uczucia. Jedyną wadą było to, że w salonie była tylko jedna konsultantka a stanowiska do obsługi klienta dwa, co w pewnym momencie spowodowało kolejkę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.