Opinie użytkownika (5)

Bardzo profesjonalna obsługa...
Bardzo profesjonalna obsługa w sklepie. W czasie mojej wizyty w sklepie obecnych było 2 pracowników (w tym menedżer sklepu). Uzyskałam wyczerwujące informacje na temat inetesujących mnie produktów. W momencie, gdy okazało się, że nie ma rozmiaru interesującego mnie pierścionka, pracownica sklepu przedstawiła mi możliwość sprowadzenia go na zamówienie. Pozytywnie zaskoczyła mnie wiedza sprzedawczyni (nie menedżerki) na temat sprzedawanych produktów (wiedza na temat sposobu i oraz prodyktów użytych do wykonania biżuterii). W sklepie panował porządek.

Sandra_54

20.11.2009

Swarovski

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (24)
Poszłam do sklepu...
Poszłam do sklepu z konkretnym celem - poznanie oferty sklepu w zakresie translatorów. Aby zdobyć informacje na ich temat musiałam sama znaleść osobę, która mogłaby mnie obsłużyć. Pani, która starała mi się pomóc, nie posiadała wiedzy na temat tych produktów. Przy mnie szukała informacji na temat produktu na google. Ponadto w sklepie panował nieporządek. Ceny interesujących mnie produktów były wyższe niż w przypadku ofert internetowych.

Sandra_54

19.11.2009

Media Markt

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (17)
Mam wrażenie, że...
Mam wrażenie, że delikatesy Alma we Wrocławiu przy ulicy Świdnickiej to przypadek. Zaopatrzenie sklepu pozostawia wiele do życzenia, zwłaszcz dział warzywa i owoce. Ponadto obsługa sklepu nie jest szczególnie przyjazna. Na pytanie gdzie można znaleść produkt "x" uzyskałam beztroską odpowiedz menedżera: "jak nie ma na tamtym wieszaku to znaczy, że nie ma". Sądzę, iż taka odpowiedz, jest nie do przyjęcia w sklepie kreującym się luksusowe delikatesy. Plusem sklepu jest szybka obsługa przy kasach. Zawsze jest czynna wieksza ilość kas i praktycznie nie ma kolejek. Kasjerki zawsze przypominają o karcie Alma.

Sandra_54

19.11.2009

Alma Market

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2

Nie zgadzam się (25)
Wiekszość pracowników perfumerii...
Wiekszość pracowników perfumerii Sephora (nie mam tylko na myśli sklepu na Placu Dominikańskim) nie posiada odpowienich kwalifikacji i błędnie doradzają klientowi. Błędy pracownika można zweryfikować m.in. czytając opis produku z pudełku. Ponadto bardzo irytująca jest podejście pracowników do klientów. Już przy wejściu jestem atakowana przez personel, który koniecznie chce mi pomóc. Nie mam nawet możliwości rzucić okiem na produkty. Jako pozytywne należy ocenic porządek w sklepie, wygląd pracowników oraz zaopatrzenie. Nigdy nie zdarzyło mi się aby w tym sklepie nie było produktu, który szukam. Ceny są porównywalne z cenami w innych perfumeriach tego typu.

Sandra_54

19.11.2009

Sephora

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (26)
Delikatesy Piotr i...
Delikatesy Piotr i Paweł są dla mnie najbliższym sklepem spożyczwczym. Jednak robienie w nich zakupów nie należy do najprzyjemniejszych. Wśród podstawowych problemów tego sklepu należy wymienić: - problem z zaopatrzeniem - pomimo szerokiej oferty produktów, bardzo często zdarzają się braki (nawet tak podstawowych produktów jak masło czy jaja). Problem ten najlepiej obrazuje sytuacja z 10 listopada, gdzie dzień przed świetem narodowym pieczywo (nie mrożone) skończyło się długo przed zamknięciem sklepu; - personel tego sklepu zdecydowanie nie lubi swojej pracy ani nie jest z niej zadowolony, co można zaobserwować bez szczególnego wysiłku i ma to wpływ na atmosferę zakupów; - na kasach notorycznie kasjerki nie mają drobnych aby wydać; - kasjerzy nie przypominają klientom o kartach stałego klienta; - niejednokrotnie zakupiłam towar przeterminowany (od tamtej pory sprawdzam każdy produkt); - niski poziom higieny na dziale mięsnym; - fatalnie zaopatrzony dział warzywa i owoce; - kolejki przy kasach - fatalna organizacja czasu pracy pracowników oraz zmian pracowników. Często zdarza się, iż w godzinach szczytu jest czynne tylko kilka kas (tyle samo co w godzinach, gdzie nateżenie "ruchu" jest niewielkie). Pomimo powyższych kwestii problematycznych oceniam sklep na 3+. Nawet jeśli można zaobserwować wielu braków (co utrudnia organizację zakupów), sklep oferuje szeroką gamę produktów. Sądzę, iż jednym z podstawowych źródeł tego problemu jest bark kwalifikacji osób odpowiedzialnych z zamówienia, jak również brak komunikacji między pesolelem posiadającym najbliższy kontakt z klientem a kadrą kierującą. Kierowictwo powinno zwrócić uwagę na te kwestie, ponieważ, jak się domyślam, grupą docelową sklepu jest raczej klient zamożny i wymagający.

Sandra_54

19.11.2009

Piotr i Paweł

Placówka

Wrocław, Świeradowska 51

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi