Opinia użytkownika: Sandra_54
Dotycząca firmy: Piotr i Paweł
Treść opinii: Delikatesy Piotr i Paweł są dla mnie najbliższym sklepem spożyczwczym. Jednak robienie w nich zakupów nie należy do najprzyjemniejszych. Wśród podstawowych problemów tego sklepu należy wymienić: - problem z zaopatrzeniem - pomimo szerokiej oferty produktów, bardzo często zdarzają się braki (nawet tak podstawowych produktów jak masło czy jaja). Problem ten najlepiej obrazuje sytuacja z 10 listopada, gdzie dzień przed świetem narodowym pieczywo (nie mrożone) skończyło się długo przed zamknięciem sklepu; - personel tego sklepu zdecydowanie nie lubi swojej pracy ani nie jest z niej zadowolony, co można zaobserwować bez szczególnego wysiłku i ma to wpływ na atmosferę zakupów; - na kasach notorycznie kasjerki nie mają drobnych aby wydać; - kasjerzy nie przypominają klientom o kartach stałego klienta; - niejednokrotnie zakupiłam towar przeterminowany (od tamtej pory sprawdzam każdy produkt); - niski poziom higieny na dziale mięsnym; - fatalnie zaopatrzony dział warzywa i owoce; - kolejki przy kasach - fatalna organizacja czasu pracy pracowników oraz zmian pracowników. Często zdarza się, iż w godzinach szczytu jest czynne tylko kilka kas (tyle samo co w godzinach, gdzie nateżenie "ruchu" jest niewielkie). Pomimo powyższych kwestii problematycznych oceniam sklep na 3+. Nawet jeśli można zaobserwować wielu braków (co utrudnia organizację zakupów), sklep oferuje szeroką gamę produktów. Sądzę, iż jednym z podstawowych źródeł tego problemu jest bark kwalifikacji osób odpowiedzialnych z zamówienia, jak również brak komunikacji między pesolelem posiadającym najbliższy kontakt z klientem a kadrą kierującą. Kierowictwo powinno zwrócić uwagę na te kwestie, ponieważ, jak się domyślam, grupą docelową sklepu jest raczej klient zamożny i wymagający.