dnia 03.10.09 o godz. 10 weszłam do salonu fryzjerskiego przy ulicy szwedzkiej we wrocławiu. Przy drzwiach stała fryzjerka która konsumowała śniadanie i z pełnymi ustami zapytała się w czym może pomóc. Po 40 minutowym opóżnieniu zostałam przyjęta! dookoła po salonie poniewierały się włosy, nie było zmiatanie miedzy klientkami. Narzedzia były cały czas używane te same do kazdego klienta bez jakichkolwiek dezynfekcji. Fryzjerki nie były ubrane w fartuchy robocze lecz w ciuchy codziennie. Krzesła w poczekalni stały w nieładzie. Toaleta również brudna. Fryzjerka nawet nie przeprosila za opóżnienie. Jestem bardzo zniesmaczona wyglądem salonu oraz obsługą. Ceny bardzo wysokie w porównaniu do innych salonów w pobliżu.
Dnia 8,09,2009 ok godz 10:00 zgłosiłam sie do PZU przy ulicy Krakowskiej we Wrocławiu w sprawie kolizji drogowej w której sprawcą był Chłopak który wjechał w moje auto. Weszlam do ubezpieczalni. Wokól mie było bardzo dużo pracowikow nienagannie ubranych, badzo kulturalych i milcyh wobec mnie. W pomieszczeniu bylo czysto. Przy wejsciu Ochroniarz odrazu zapytal w czym moze pomoc i pokierowal mnie do czlowieka ktory mial sie zajac moja sprawa. Wszytsko odbylo sie bardzo spranie. Wjechala autem do "garazu" porobili kilka szybkich zdjec.Pan ktory szacowal szkody bardzo szczegolowo opisywal mi kazda czynnosc jaka robi. Byl bardzo mily. Po ogledzinach poinforomowal mie zebym chwilke poczekala na wynik. Faktycznie szybciutko przyniesli mi wycene i poinformowali ze do kilku dni zostana przelane pieniadze. Wszytskie papiery sprawy zostaly pokserowane,a ze auto jest zarejesrowane na mojego ojca wedlug procedury pieniadze zostaly przeane na konto ojca juz na nastepny dzien. Jestem bardzo zadowolona z pracy PZU !
sklep deichmann:
Na półkach buty ładnie poukłądane niestety braki w rozmiarówach i to duże. Personel obojetny na obecnosc klienta, nie podejdzie,a jak ma pomoc to z wielkim "poblemem". Przed przymiarką obuwia zostałam poinformowana o założeniu skrpetki dostepnej w skepie. Minus to pozasłaniane kartonami lustra!. Przy kasie odbyło sie wszystko szybciutko i sprawnie. Został zaproponowany mi produnkt do pielegnacji obowia i zostalam poinformowana o gwarancji i zwrotach. Personel ubrany estetycznie w firmowe koszulki.
Dzisiaj ok godz. 16 bylam na zakupach spozywczych w Carrefour i oceniam to bardzo negatywnie. Na półkach duże braki, brak obsługi na danych działach, i oczywiści jak to zawsze w tym sklepie bywa brak metek przy artykulach. Kolejki strasznie dlugie poniewaz na 10 kas otwarte byly 3. Stanełam przy kasie do 10 artykułów i faktycznie pani kasjerka O. upomniala klienta przedemna ze nie moze zostac obsłużony przy tej kasie poniewaz ma wiecej artykulow. Kasjerki zadbane w bluzkach sklepowych szybko i sprawnie kasowaly produkty lecz przynajmniej 1na10 produkt nie byl wprowadzony w komputer i nie mogl zostac sprzedany.
Dzisiaj byłm w Media Eksmert na ul. Granicznej, ok godz.14,20 ruch na sklepie był dość duży lecz odrazu zostalam zauwazona przez ochroniarza sklepu ktory spytal w czym mogl by mi pomoc i podprowadzil do punktu reklamacji gdzie odrazu zostal zawolany Pracownik ktory bardzo szybciutko wszytsko mi wytlumaczyl co sie moglo stac co jest potrzene do uzyskania reklamacji/faktura vat oraz zawolal Pania ktora miala zajac sie odbiorem reklamacji. Niestety Pan stal ze mna dosc dluzsza chwile poczym podeszla Pani ktora powinan mnie obsluzyc lecz niestety obsluzyla kobiete ktora stala za mna w kolejce. Nie wiem dlaczego poniewaz stala z takim samym problemem co ja czyli ze zgloszeniem reklamacji. Pan ktory stal obok odrazu zwrocil jej uwage i odrazu reklamacja zostala szybciutko spisana i wsyztsko zalatwione. Zostalam poinformowana o czasie jaki im przysluguje o tym co moze to byc i o dostaniu sms w celu odbioru aparatu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.