Do salonu Empik uczęszczam dość często, na co powodów jest kilka: bogaty asortyment, konkurencyjne ceny, zazwyczaj pomocna obsługa. Czasami długie kolejki i brak dodatkowo czynnej kasy działają człowiekowi na nerwy. I pracownicy powinni się częściej uśmiechać! Ogólnie polecam.
Firma, z którą związana byłam przez prawie cały rok, dostarczyła mi wielu negatywnych emocji. Niska jakość usług, niewykwalifikowani, czasami opryskliwi (!) pracownicy, zawsze długie kolejki. Bardzo mili i sprawni tylko wtedy, gdy chcą namówić człowieka na przedłużenie umowy. Natomiast jeśli masz problem - nie oczekuj od nich prędkiej pomocy. Mimo wygaśnięcia umowy w czerwcu, miałam z nimi do czynienia jeszcze przez kolejne dwa miesiące. Nie polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.