W oparciu o własne obserwacje oraz o opinię innych osób mogę bez oporu stwierdzić, że sklep jest prowadzony w opłakanym stanie. Często zauważalny jest brak powszechnie dostępnych produktów, co szczególnie widoczne jest przy pustych półkach w lodówkach, natomiast ceny są znacząco zawyżone, a występujące promocje „3 w cenie 2” nie są udogodnieniem dla większości klientów. Zauważalne jest jak sklep manipuluje klientem - zakup trzech tych samych produktów jest zbędny, gdyż zazwyczaj potrzebny jest tylko jeden, jednak manipulacja wzrokowa, jak i "obniżona" cena zachęca klienta. Tak więc kupujemy trzy produkty, płacąc równowartość dwóch z nich, a zazwyczaj ostatecznie wykorzystujemy tylko jeden, podczas gdy termin ważności dwóch pozostałych upływa. Sądzę, że w sklepach sieci Fresh Market powinny zostać wprowadzone promocje na jeden produkt, co z pewnością zachęci klientów, przyniesie korzyści ze sprzedaży oraz poprawi powszechną opinię sieci. Pracownicy natomiast powinni zwracać uwagę na brak asortymentu i zgłaszać takowe organom nadrzędnym.
Za pośrednictwem serwisu allegro zakupiłem w sklepie Trygon Sport buty damskie w rozmiarze 38. Jeżeli nie można mieć wątpliwości co do jakości obuwia oraz to przebiegu transakcji, o tyle można stanowczo podkreślić wadę w opisie produktu na stronie sklepu. Otóż długość wkładki obuwia damskiego, według tabeli rozmiarów na stronie produktu, wynosi 23,5 cm dla rozmiaru 38. Po konsultacji drogą mailową z przedstawicielem sklepu okazuje się jednak, że buty sprzedawane są w rozmiarówce młodzieżowej, co nie jest jasno opisane na aukcji. Takie niedociągnięcia wprowadzają klienta w błąd. Sądzę, że sklep powinien wyzbyć się tzw. tabeli rozmiarów, a przy każdym produkcie jasno sprecyzować rozmiar podając rozmiar w formacie europejskim, jak i długość wkładki w centymetrach.
Obsługa klienta jest prowadzona na wysokim poziomie. Pracownicy są mili oraz potrafią nawiązać dobry kontakt z klientem. Czasami jednak można zauważyć, że kasjerzy (głównie nowi - uczący się), zapominają poprosić klienta o ukazanie karty payback, jeżeli takową klient posiada. Poza tym drobnym, aczkolwiek często ważnym dla klienta szczegółem, pozostałe czynniki wpływające na jakość obsługi tj. rozmowa, oferowanie zakupu innych produktów/usług w sposób nienachalny oraz przebieg zakupu stawiają pracowników w bardzo dobrym świetle.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.