Po wejściu do marketu moją uwagę przykół brak małych koszyków, które byłyby poręczniejsze przy mniejszej ilości zakupów. Zmuszony byłem do skorzystania z wózka.
Gdy udałem się między regały sklepowe szybko znalzałem odpowiadajace mi produkty i na dodatek mogłem porównać je z produktami innych marek. Dał sie zauważyć porządek na półkach i w cenach dokładnie przypisanych do produktów.
Zapytana przeze mnie pracownica marketu o termin przydatności chleba szybko i jasno udzieliła mi odpowiedzi.
Niestety jedna czynna kasa nie zdołała obsługiwać rosnacej liczby klientów w kolejce, przez co czas zakupów wydłużył się znacznie.
Ogólną jakość obsługi mogę ocenić na dobrym poziomie.
Na szczególnie pozytywną ocenę zasługuje nienaganny wygląd salonu, zarówno w środku, jak i z zewnatrz. Atutem salonu są również pracownicy, których uniformy odpowiadają wystrojowi wnętrza.
Jednakże odnieść można wrażenie braku zainteresowania klientem, który zaraz po wejściu tuła się pozostawiony samemu sobie.
Dodatkowo pracownicy nie posiadają wystarczającej wiedzy na temat mocno okrojonego asortymentu, cen, czy obowiazujących promocji.
Jakość obsługi obniża stosunkowo odległy czas odbioru towaru oraz procedury poświęcone wypełnianiu różnych dokumentów.
Ogólna jakość obsługi jest niezadowalająca.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.