Opinie użytkownika (2)

Sklep ogólnospożywczy z...
Sklep ogólnospożywczy z warzywami i owocami, stoiskiem mięsno-wędliniarskim i alkoholowym. Sklep należy do sieci Lewiatan. W dni powszednie sklep jest czynny od godz. 06:00, tak wczesna godzina otwarcia sugeruje, że właściciele sklepu oczekują na tych klientów, którzy chcą zrobić bieżące zakupy jeszcze przed wyjściem do pracy, albo, co też z samego rana widać, dla tych, co w drodze do pracy zatrzymują się samochodem i wchodzą do sklepu kupić sobie śniadanie. Niestety smakoszy wędlin czeka niemiła niespodzianka. Pół godziny po otwarciu sklepu na półkach i w ladach znajduje się niewiele towaru. Przypuszczać należy, że ekspedientki przychodzą do pracy równo z godziną otwarcia sklepu i jak już się klienci zjawiają, zaczynają wykładać towar. Moim zdaniem urąga to prawdziwym zasadom handlu, gdzie sprzedawca przychodzi do sklepu dużo wcześniej, układa na półkach towar, a jak już to zrobi, otwiera sklep i obsługuje klientów nie zajmując się w tym czasie układaniem towaru i lekceważeniem kupujących. To tyle na temat organizacji pracy, za którą należy się najniższa z możliwych ocen. Przyjemną stroną sklepu są przemiłe ekspedientki (to nie ich wina, że właściciel tak ustala godziny ich przyjścia do pracy). Sklep jest zawsze czysty i ma świeży towar. Przy sklepie jest całkiem spory parking, miejsce do pozostawienia rowerów i przypięcia psów. Od zewnątrz wygląda bardzo estetycznie i tym wyglądem zachęca do wejścia do środka (byle nie tuż po otwarciu).

Ryszard_95

16.08.2011

Lewiatan

Placówka

Oborniki Śląskie, Marii Skłodowskiej-Curie

Nie zgadzam się (3)
Lokalizacja sklepu przy...
Lokalizacja sklepu przy samej Śródmiejskiej Obwodnicy Wrocławia pozwala sądzić, że dojazd do sklepu będzie dziecinnie prosty. Nic bardziej mylnego. Aby wjechać na parking od strony osiedla Kosmonautów należy skręcić w ul. Muchoborską. Przy małym natężeniu ruchu mamy tylko kilka minut czekania (teraz są wakacje i ruch w mieście jest dużo mniejszy). Następnie skręcić w lewo i ponownie – przecinając lewy pas ruchu (ustępując miejsca jadącym z przeciwka) w lewo. Już można sobie wyobrazić, co tam się będzie działo, gdy skończą się wakacyjne urlopy. Po kilku minutach wjeżdżam na parking. Pierwsze wrażenie jest klaustrofobiczne. Wąski pas dojazdowy z niewielką ilością miejsc do parkowania wzbudza stres spowodowany tą ciasnotą, lecz przejeżdżając poza budynek sklepu wjeżdżamy na właściwy duży parking. Przy wejściu do sklepu – tak jak we wszystkich sklepach wielopowierzchniowych – uderza nas specyficzny zapach, do którego po kilku minutach zaczynamy się przyzwyczajać. Wnętrze jeszcze pachnie świeżością. Półki są pełne wszystkich towarów z gazetek reklamowych. Większość z nich jest nawet przeceniona. Powodem tego jest to, że ten pawilon został otwarty kilka dni temu i jeszcze niewiele osób go odwiedziło. Powodem mojej wizyt jest próba wymiany towaru, który kupiłem w innym sklepie Kaufland i towar ten nie spełniał moich wymagań. W sklepie, w którym dokonałem pierwotnego zakupu nie było już tego, co kupiłem w innych parametrach i dlatego pojechałem, do nowootwartego pawilonu, aby tam dokonać wymiany na to, co mi odpowiada. Na półkach odnalazłem, to co mnie interesowało i szukałem pracownika, którego mógłbym zapytać, czy taka wymiana będzie w tym sklepie możliwa. Gdyby przy wejściu była informacja na ten temat, nie musiałbym szukać kogoś, kogo chciałem w tej sprawie zapytać. Osoba z obsługi, którą o to zapytałem nie wiedziała, czy takiej zamiany można dokonać (dlaczego? – brak odpowiedniego przeszkolenia), więc zawołała kierowniczkę. Kierowniczka wykazała się nie tylko kompetencją, ale także umożliwiła mi przejście przez stanowisko kasowe bez kolejki. Ogólnie jestem zadowolony z obsługi, ale moją ocenę sklepu obniża usytuowanie wjazdu na jego parking.

Ryszard_95

11.08.2011

Kaufland

Placówka

Zduńska Wola, Kilińskiego

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi