Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Ryszard_95

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: Lokalizacja sklepu przy samej Śródmiejskiej Obwodnicy Wrocławia pozwala sądzić, że dojazd do sklepu będzie dziecinnie prosty. Nic bardziej mylnego. Aby wjechać na parking od strony osiedla Kosmonautów należy skręcić w ul. Muchoborską. Przy małym natężeniu ruchu mamy tylko kilka minut czekania (teraz są wakacje i ruch w mieście jest dużo mniejszy). Następnie skręcić w lewo i ponownie – przecinając lewy pas ruchu (ustępując miejsca jadącym z przeciwka) w lewo. Już można sobie wyobrazić, co tam się będzie działo, gdy skończą się wakacyjne urlopy. Po kilku minutach wjeżdżam na parking. Pierwsze wrażenie jest klaustrofobiczne. Wąski pas dojazdowy z niewielką ilością miejsc do parkowania wzbudza stres spowodowany tą ciasnotą, lecz przejeżdżając poza budynek sklepu wjeżdżamy na właściwy duży parking. Przy wejściu do sklepu – tak jak we wszystkich sklepach wielopowierzchniowych – uderza nas specyficzny zapach, do którego po kilku minutach zaczynamy się przyzwyczajać. Wnętrze jeszcze pachnie świeżością. Półki są pełne wszystkich towarów z gazetek reklamowych. Większość z nich jest nawet przeceniona. Powodem tego jest to, że ten pawilon został otwarty kilka dni temu i jeszcze niewiele osób go odwiedziło. Powodem mojej wizyt jest próba wymiany towaru, który kupiłem w innym sklepie Kaufland i towar ten nie spełniał moich wymagań. W sklepie, w którym dokonałem pierwotnego zakupu nie było już tego, co kupiłem w innych parametrach i dlatego pojechałem, do nowootwartego pawilonu, aby tam dokonać wymiany na to, co mi odpowiada. Na półkach odnalazłem, to co mnie interesowało i szukałem pracownika, którego mógłbym zapytać, czy taka wymiana będzie w tym sklepie możliwa. Gdyby przy wejściu była informacja na ten temat, nie musiałbym szukać kogoś, kogo chciałem w tej sprawie zapytać. Osoba z obsługi, którą o to zapytałem nie wiedziała, czy takiej zamiany można dokonać (dlaczego? – brak odpowiedniego przeszkolenia), więc zawołała kierowniczkę. Kierowniczka wykazała się nie tylko kompetencją, ale także umożliwiła mi przejście przez stanowisko kasowe bez kolejki. Ogólnie jestem zadowolony z obsługi, ale moją ocenę sklepu obniża usytuowanie wjazdu na jego parking.