W dniu 17.10.09 dokonywałam zakupów w spożywczych w sklepie biedronka, sprawna obsługa kasowa w momencie obsługi każdy klinet jest przywitany, pytanie o siatkę oraz jest serdecznie żegnany , dziękujęmy zapraszamy. Jedynym mankamentem jest brak koszyków przy wejściu na sklep nikt nie panuje nad zadbaniem aby przenieść koszyki pozostawionych przy kasach na bramkę do wejścia na halę sklepu.
W dniu 17.10.09 dokonywałam zakupów w sklepie "Sobkowiak" z wyrobami wędliniarskimi. Bardzo sprawna i uprzejma obsługa sklepu, nie ma kolejek i sklep ma stałych klientów, sprzedawczyni obsługując klienta przede mną już wiedziała i znała jego upodobania zakupowe. W trakcie obsługi inna pracownica dbała o czystość lady. Natomiast brak widocznej reklamy sklepu.
Jestem klientką poczty na os.bolesława śmiałego w poznaniu w dniu 2 pażdziernika odbierałam przekaz pieniężny z zagranicy, niestety pracownicy nie zadbali o dostępność druków na wypłatę z giro konta, dwie osoby były zaangażowane w poszukiwania. Osoba, która obsługiwała wypłatę była nieuprzejma , w sposób nieuprzejmy zwróciła uwagę na rzekomo nieprawidłowe wypełnienie druku, druk był wypełniony zgodnie ze wzorem ze strony internetowej serwisu RIA FINANCIAL SERVICE. Wcześniejsza wizyta na poczcie dotyczyła uzyskania informacji o możliwości odbioru przekazu na w placówce pocztowej niestety nikt z pracowników nie miał wiedzy że frima RIA FINANCIAL współpracuje z Pocztą Polską w zakresie przekazów pieniężnych z zagranicy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.