Po wejściu do Banku zauważyłem że wszystkie stanowiska obsługi są zajęte.Stanąłem w przy stoliku z materiałami reklamowymi po czym jedna z Pań obsługujących przywitała się oraz zaproponowała żebym sobie usiadł i poczekał chwilę.Podczas oczekiwania zauważyłem że jedna z Pań podczas obsługi klienta odbiera telefon jednak nie uprzedza o tym obsługiwanego klienta po czym kończy rozmowę telefoniczną i wraca bez żadnych słów do dalszej rozmowy z klientem.Wewnątrz placówki było czysto (podłogi,okna,meble),jedynie na stoliku przy krzesłach dla oczekujących ulotki były niepoukładane tylko każda leżała w inną stronę.Pracownicy byli ubrani w stroje służbowe oraz posiadali identyfikatory ze stanowiskiem oraz imieniem i nazwiskiem.Po zakończeniu obsługi pracownik zaprosił mnie do biurka,przedstawił się oraz poprosił żebym usiadł na krześle.Pracownik zapytał w czym mi może pomóc.Interesowało mnie konto osobiste i chciałem dowiedzieć się jakie opłaty związane są z kontem.Pracownik przedstawił mi ulotkę konta darmowego oraz poinformował o zasadach działania konta wraz z opłatami jakie mogę ponieść oraz co należy zrobić by konto było prowadzone za darmo.Po przedstawieniu wszystkich zalet konta oraz wyjaśnieniu zasad funkcjonowania pracownik zapytał czy wszystko jest jasne i czy mam do tych informacji jakieś pytania.Następnie pracownik dopytał czy się decyduję na otwarcie rachunku.Poinformowałem Panią że na razie się tylko orientuję i ewentualnie zgłoszę się jutro w celu z finalizowania transakcji.Pracownik podziękował mi za rozmowę oraz zaprosił ponownie do placówki,dał również swoją wizytówkę i poinformował ,że jeżeli pojawią się jakieś pytania mogę zadzwonić i dopytać.Przed wyjściem pracownik pożegnał się podając ręke.
Po podjechaniu na stację paliw pracownik ubrany w strój firmowy oraz posiadający identyfikator podszedł przywitał się i zaproponował pomoc w tankowaniu benzyny,dopytał jaki rodzaj paliwa oraz zaproponował tankowanie paliwa lepszej jakości (pb98).Podczas tankowania poinformował że można udać się do kasy podał stanowisko jakie należy podać osobie obsługującej wewnątrz oraz zaproponował dodatkowy produkt w postaci płynu do spryskiwaczy za który otrzymam dodatkowe punkty lojalnościowe.Po wejściu do budynku w celu uregulowania należności czynne były dwa stanowiska obsługi z trzech.Podszedłem do osoby obsługującej przy kasie znajdującej się po lewej stronie patrząc od wejścia gdzie odchodził już poprzedni klient.Osoba ta ubrana była w strój firmowy oraz miała przypięty identyfikator,powitała mnie oraz zapytała czy było tankowane paliwo oraz ewentualnie w czym może pomóc.Poinformowałem że była tankowana benzyna ze stanowiska 1.Pani kasjerka zapytała o kartę lojalnościową oraz czy jako potwierdzenie będę chciał fakturę.Kasjerka podała kwotę do zapłaty oraz zaproponowała kawę oraz ciasteczko za co nagrodzony zostanę dodatkowymi punktami lojalnościowymi.Po zapłaceniu oraz odebraniu paragonu pani kasjerka podziękowała oraz zaprosiła ponownie. Drzwi wejściowe do budynku były czyste,podłoga również natomiast przy ekspresie do kawy rozsypany był cukier oraz stał kubeczek w którym widoczne były resztki kawy w raz z patyczkiem do mieszania.Po wyjściu ze stacji benzynowej poszedłem do samochodu i odjechałem.Na placu znajdował się jeden pracownik stacji ,który w momencie mojego wyjścia obsługiwał kolejnego klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.