Opinia użytkownika: Robert_781
Dotycząca firmy: ESBANK
Treść opinii: Po wejściu do Banku zauważyłem że wszystkie stanowiska obsługi są zajęte.Stanąłem w przy stoliku z materiałami reklamowymi po czym jedna z Pań obsługujących przywitała się oraz zaproponowała żebym sobie usiadł i poczekał chwilę.Podczas oczekiwania zauważyłem że jedna z Pań podczas obsługi klienta odbiera telefon jednak nie uprzedza o tym obsługiwanego klienta po czym kończy rozmowę telefoniczną i wraca bez żadnych słów do dalszej rozmowy z klientem.Wewnątrz placówki było czysto (podłogi,okna,meble),jedynie na stoliku przy krzesłach dla oczekujących ulotki były niepoukładane tylko każda leżała w inną stronę.Pracownicy byli ubrani w stroje służbowe oraz posiadali identyfikatory ze stanowiskiem oraz imieniem i nazwiskiem.Po zakończeniu obsługi pracownik zaprosił mnie do biurka,przedstawił się oraz poprosił żebym usiadł na krześle.Pracownik zapytał w czym mi może pomóc.Interesowało mnie konto osobiste i chciałem dowiedzieć się jakie opłaty związane są z kontem.Pracownik przedstawił mi ulotkę konta darmowego oraz poinformował o zasadach działania konta wraz z opłatami jakie mogę ponieść oraz co należy zrobić by konto było prowadzone za darmo.Po przedstawieniu wszystkich zalet konta oraz wyjaśnieniu zasad funkcjonowania pracownik zapytał czy wszystko jest jasne i czy mam do tych informacji jakieś pytania.Następnie pracownik dopytał czy się decyduję na otwarcie rachunku.Poinformowałem Panią że na razie się tylko orientuję i ewentualnie zgłoszę się jutro w celu z finalizowania transakcji.Pracownik podziękował mi za rozmowę oraz zaprosił ponownie do placówki,dał również swoją wizytówkę i poinformował ,że jeżeli pojawią się jakieś pytania mogę zadzwonić i dopytać.Przed wyjściem pracownik pożegnał się podając ręke.