Opinia użytkownika: Robert_781
Dotycząca firmy: S1
Treść opinii: Po podjechaniu na stację paliw pracownik ubrany w strój firmowy oraz posiadający identyfikator podszedł przywitał się i zaproponował pomoc w tankowaniu benzyny,dopytał jaki rodzaj paliwa oraz zaproponował tankowanie paliwa lepszej jakości (pb98).Podczas tankowania poinformował że można udać się do kasy podał stanowisko jakie należy podać osobie obsługującej wewnątrz oraz zaproponował dodatkowy produkt w postaci płynu do spryskiwaczy za który otrzymam dodatkowe punkty lojalnościowe.Po wejściu do budynku w celu uregulowania należności czynne były dwa stanowiska obsługi z trzech.Podszedłem do osoby obsługującej przy kasie znajdującej się po lewej stronie patrząc od wejścia gdzie odchodził już poprzedni klient.Osoba ta ubrana była w strój firmowy oraz miała przypięty identyfikator,powitała mnie oraz zapytała czy było tankowane paliwo oraz ewentualnie w czym może pomóc.Poinformowałem że była tankowana benzyna ze stanowiska 1.Pani kasjerka zapytała o kartę lojalnościową oraz czy jako potwierdzenie będę chciał fakturę.Kasjerka podała kwotę do zapłaty oraz zaproponowała kawę oraz ciasteczko za co nagrodzony zostanę dodatkowymi punktami lojalnościowymi.Po zapłaceniu oraz odebraniu paragonu pani kasjerka podziękowała oraz zaprosiła ponownie. Drzwi wejściowe do budynku były czyste,podłoga również natomiast przy ekspresie do kawy rozsypany był cukier oraz stał kubeczek w którym widoczne były resztki kawy w raz z patyczkiem do mieszania.Po wyjściu ze stacji benzynowej poszedłem do samochodu i odjechałem.Na placu znajdował się jeden pracownik stacji ,który w momencie mojego wyjścia obsługiwał kolejnego klienta.