Opinie użytkownika (2)

Miałem do przesłania...
Miałem do przesłania paczkę DHL. Rozmawiając z centralą ustaliliśmy termin na poniedziałek pomiędzy 14 a 16. Kurier przed przyjazdem miał zadzwonić. Oczywiście, kurier pojawił się już o 12.40, bez wcześniejszego telefonu. Całe szczęście,że w domu była moja żona. Z uwagi na to, że nie spodziewała się gości o tej porze, chwilę trwało zanim otworzyła drzwi. Pan kurier już był zdenerwowany tym faktem, bo spieszył mu się bardzo i nie omieszkał skomentować tego faktu. Na uwagę żony,że był umówiony dwie godziny później, stwierdził,że o tej porze to oni są już w Kaliszu, a poza tym jeśli coś się nie podoba to on tej paczki może nie zabrać. Dobrze,że paczka już była przygotowana, bo napewno Pan kurier nie byłby taki łaskawy poczekać. Ponadto, był bardzo zdziwiony,że papiery, które on dał do podpisu, żona chciała przeczytać przed podpisaniem. Jeśli DHL to szybka usługa, to według mnie przy tym pośpiechu, nie zdążą odebrać przesyłki od klienta.

Robert_197

02.06.2010

DHL

Placówka

Nie zgadzam się (33)
Letni upał, nawet...
Letni upał, nawet klimatyzacja nie pomaga obsłudze działać sprawnie. Czytnik umieszczony tak, że większy towar nie zmieści się pod nim. Zapytany pracownik, nie pomaga tylko odsyła do kasy. Ale, w kasie to chyba inna bajka, bo sprzwnie, ochoczo i bez problemów.

Robert_197

03.08.2009

Intermarche

Placówka

Kępno, ul. Broniewskiego 2A

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi