Celem wiztyty w lokalu było spędzenie wolengo czasu. Wraz z grupką znajomych postanowiliśmy udać się do pubu "pod Kasztanami". W lokalu było czysto, nie było dużych kolejek, atmosfera była przyjazna, prawcownicy uprzejmi. Ceny na takim samym poziomie jakw innych loklach w Kluczborku, niekotre produkty nawet tańsze. Wizyte oceniam pozytywnie.
Pewnego dnia zauważyłem, że w moim aucie, Fordzie Fiesta, oberwała się boczna listwa. Auto jest jeszcze objęte gwarancją, więc postanowiłem udać się do ASO w Opolu. Oczywiście najpierw zadzwoniłem, umówiłem się na wizytę, dostałem termin za tydzień, ponieważ musieli sprowadzić listwę. Gdy po tygodniu udałem się do serwisu, pracownik umówił się ze mną na odbiór auta o 14:15. Byłem troszkę zdziwiony, ponieważ nie wiedziałem dlaczego wymiana listwy ma trwać ponad 7 godzin, jednak przyjąłem tą wiadomość. O godzinie 14:15 wróciłem do ASO, mój samochód stał w tym samym miejscu, w którym go zostawiłem. Przed godziną 15 zaobserwowałem na monitorze, który był w poczekalni, że mechanik podszedł do mojego samochodu, pooglądał go i odszedł. 5 minut po tym zdarzeniu przyszedł do poczekalni i poinformował mnie, że nie mają czarnej listwy na stanie ( z tego co wiem, nie ma innych kolorów). Auto było kupione dokładnie w tym salonie, serwisowane tylko tam, więc powinni wiedzieć dokładnie, jaką mam listwę, a szczególnie dlatego, że mieli tydzień na jej sprowadzenie. Od razu poszedłem do kierownika ASO. Ten udawał bardzo rozczarowanego postawą swoich pracowników, przeprosił mnie i nakazał przyjechać za 2 dni. Przy następnej wizycie wymienili mi listwę w 10 minut, co pokazuje jak bardzo pracownicy ASO Forda w Opolu nie szanują zwykłego klienta. Dopiero po reakcji kierownika, zmuszają się do jakiejkolwiek pracy. Już nigdy więcej nie zamierzam odwiedzić tego serwisu, jest dla mnie niepojętym, jak można zatrudnić tak niekompetentnych ludzi do tak odpowiedzialnej pracy.
Pierwszą rzeczą, którą poddałem ocenie był parking przed supermarketem. Zasługuje on na duży plus, ponieważ był bardzo duży i nie było żadnych problemów ze znalezieniem miejsca. Także przed sklepem znajdowała się wystarczająca ilość koszyków. Po wejściu od razu zwróciłem uwagę na klimatyzację oraz na czystość wnętrza, która stała na wysokim poziomie. Bez problemu znalazłem wszystkie produkty, których potrzebowałem. Nie wiedziałem także żadnych pustych półek, więc towar jest nieustannie uzupełniany. Ceny, tak jak w całej sieci tych supermarketów, bardzo atrakcyjne dla kupujących. jedynym minusem dotyczącym asortymentu jest brak towarów bardziej luksusowych o wyższej jakości, co prawdopodobnie odciąga zamożniejszą grupę społeczną. Obsługa była bardzo miła, nie trzeba było czekać zbyt długo w kolejce. Każdy z pracowników ubrany był w firmowy uniform, co można zaliczyć na plus, jednak nie były to uniformy najwyższej jakości. W markecie był jeden ochroniarz, który przechadzał się między półkami. Wg mnie znacznie lepsze byłoby zainstalowanie kamer, ponieważ jeden ochroniarz w tak rozległym sklepie jest często bezsilny wobec drobnych złodziei. Ogólnie sklep oceniam na plus, jednak poprzez nieliczne niedociągnięcia, nie można dać najwyższej oceny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.