Opinia użytkownika: Robert_176
Dotycząca firmy: Ford
Treść opinii: Pewnego dnia zauważyłem, że w moim aucie, Fordzie Fiesta, oberwała się boczna listwa. Auto jest jeszcze objęte gwarancją, więc postanowiłem udać się do ASO w Opolu. Oczywiście najpierw zadzwoniłem, umówiłem się na wizytę, dostałem termin za tydzień, ponieważ musieli sprowadzić listwę. Gdy po tygodniu udałem się do serwisu, pracownik umówił się ze mną na odbiór auta o 14:15. Byłem troszkę zdziwiony, ponieważ nie wiedziałem dlaczego wymiana listwy ma trwać ponad 7 godzin, jednak przyjąłem tą wiadomość. O godzinie 14:15 wróciłem do ASO, mój samochód stał w tym samym miejscu, w którym go zostawiłem. Przed godziną 15 zaobserwowałem na monitorze, który był w poczekalni, że mechanik podszedł do mojego samochodu, pooglądał go i odszedł. 5 minut po tym zdarzeniu przyszedł do poczekalni i poinformował mnie, że nie mają czarnej listwy na stanie ( z tego co wiem, nie ma innych kolorów). Auto było kupione dokładnie w tym salonie, serwisowane tylko tam, więc powinni wiedzieć dokładnie, jaką mam listwę, a szczególnie dlatego, że mieli tydzień na jej sprowadzenie. Od razu poszedłem do kierownika ASO. Ten udawał bardzo rozczarowanego postawą swoich pracowników, przeprosił mnie i nakazał przyjechać za 2 dni. Przy następnej wizycie wymienili mi listwę w 10 minut, co pokazuje jak bardzo pracownicy ASO Forda w Opolu nie szanują zwykłego klienta. Dopiero po reakcji kierownika, zmuszają się do jakiejkolwiek pracy. Już nigdy więcej nie zamierzam odwiedzić tego serwisu, jest dla mnie niepojętym, jak można zatrudnić tak niekompetentnych ludzi do tak odpowiedzialnej pracy.