Gdy pojawiłam się na dziale płytek podłogowych i zaczęłam oglądać listwy wykończeniowe, niezwłocznie podszedł do mnie sprzedawca, z uprzejmym zapytaniem o ewentualną jego pomoc. Skorzystałam z jego rad i wskazówek i mimo że nie zakupiłam ceramicznych cokolików (brak odpowiedniego koloru) zostałam poinformowana o sposobie ich położenia i zaletach użytkowania.Fachowa, miła obsługa i pomoc w doborze towaru.
Po otrzymaniu pierwszej faktury za energię elektryczną ( działalność gospodarcza) zadzwoniłam na infolinię Tauron, celem uzyskania informacji na temat numeru konta na który należy przelać należność. Na fakturze kwestia sposobu płatności została pominięta a numer konta bankowego widniał tylko w logo firmy Tauron. Telefon odebrała miła i kompetentna osoba, która po identyfikacji klienta czyli mnie i identyfikacji mojej faktury podyktowała mi numer konta na który powinnam przelać należność.Pracownica infolinii, nie poinformowała mnie od razu że chodzi o numer konta w nagłówku, ale dopiero po kilkuminutowej weryfikacji przekazała mi potrzebne informacje. Jakość rozmowy oceniam dość dobrze, choć zabrakło mi potwierdzenia już na wstępie tego, gdzie właściwy numer konta na fakturze widnieje. Zastrzeżenia można mieć do sposobu wystawienia faktury Vat, która nie posiada dokładnej informacji o sposobie płatności i numerze konta. Renata Lasoń
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.