ostatnio odwiedziłem urząd miasta w sprawie paszportu i bardzo sie zdziwiłem miłym zachowaniem pań . pani w informacji wszystko mi wytłumaczyła i pomogła wypełnić .Poszedłem piętro niżej aby złożyć dokumenty. Jeszcze było zamknięte zostało ok 10 min. do otwarcia ale pani poprosiła mnie wcześniej i o to takim sposobem nie czekałem w kolejce .
obsługa jest życzliwa i uśmiechnięta dobra znajomość produktów znajdujących się w sklepie na zadane pytanie kompetentna odpowiedz. jedynie co mi się nie podoba to niska temperatura w sklepie kasjerki w chłodne dni siedzą w kurtkach oraz ze nie zawsze przy każdym produkcie jest cena albo nie została zmieniona . cały sklep i obsługe oceniam na 5.
porządek jest zachowany, obsługa miła, czystość zachowana sprawna obsługa klientów, kompetentne odpowiedzi na zadane pytania i dobra znajomość towaru i miejsca gdzie się znajduje oraz ceny
wiedza i obsługa w miarę czasami nie można spotkać personelu do danego asortymentu aby dowiedzieć gdzie i co znajduje się . kolejki przy kasie obsługiwane w miarę sprawnie. personel życzliwy.
Jesteśmy wdzięczni, że zadał Pan sobie trud, by dokonać oceny naszego marketu w Giżycku. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.