Opinie użytkownika (1)

Obserwacji dokonano podczas...
Obserwacji dokonano podczas wizyty w BOK, której celem była zmiana taryfy TV/Internet. Personel schludny i ubrany wg korporacyjnego dress code'u. Miejsce obfite w materiały POS i Digital Sigange, które wypełniają czas oczekiwania w kolejce. Niestety obsługa dość obojętna na potrzeby klientów. W moim indywidualnym przypadku rozchodziło się o zmianę niekorzystnych warunków umowy na czas nieokreślony. Firma mocno wdrożyła strategię "dziurawego wiadra". Klienci, którzy noszą się z zamiarem zrezygnowania z usług firmy, nie są w żaden sposób zatrzymywani. Ot, polityka, która premiuje klientów nowych, starszych stażem traktując niełaskawie. W tej samej cenie Klient nowy, może skorzystać ze zdecydowanie lepszych warunków umowy, niż klient obecny. Dodatkowo na stronie internetowej widnieje informacja, że obecni klienci mogą skorzystać z promocji, a po wizycie w BOK i telefonie na infolinię prawdą jest, że pakiety w promocyjnych cenach dotyczą wyłącznie nowych klientów. Dociekliwi mogliby zgłosić ten fakt do UOKiKu.

Rafał_665

22.02.2011

UPC

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 6

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi