Chciałem zdobyć kilka informacji związanych z rachunkiem maklerskim i rozliczeniem podatkowym za rok 2009. Zadzwoniłem na infolinię, czas oczekiwania wyniósł dosłownie kilkanaście sekund (po przejściu menu z klawiatury). Pracownik udzielił mi wyczerpujących ifomacji na pożądany przeze mnie temat, ani razu nie poiformował mnie, że czegoś nie wie i że, np. przełączy mnie do kogoś innego (co czasami się dzieje w innych firmach i bywa bardzo denerwujące a do tego naraża klienta na dodatkowe koszty związane z oczekiwaniem). Kończąc rozmowę pracownik poinformował mnie, że w przypadku kolejnych pytań/wątpliwości bardzo prosi o ponowny kontakt.
Witam,
serdecznie dziękuję Pani za wyrażenie swojej opinii na temat jakości obsługi mLinii. Szczególnie miło jest mi odnieść się do tak pozytywnego komentarza na temat naszej pracy. Pani opinia potwierdza, że podejmowane przez nas działania przynoszą efekty w postaci zadowolenia naszych Klientów. Chciałbym również zapewnić, że będziemy dalej pracować nad tym, aby Klient łączący się z mLinią został obsłużony szybko i profesjonalnie.
Na koniec, dziękując raz jeszcze, zachęcam do dalszego korzystania z usług mBanku (w tym także mLinii) oraz dzielenia się swoimi spostrzeżeniami - są one dla nas zawsze bardzo cenne i pozwalają dopasować ofertę i obsługę tak, aby w pełni odpowiadała ona oczekiwaniom Klientów.
Z poważaniem
Michał Orchulski
mBank
Sprawna i kompetentna...
Sprawna i kompetentna pomoc pracownika działu Narzędzia - uzyskałem wyczerpujące informacje na temat przedmiotu, który chciałęm kupić. Po podjęciu decyzji szybko otrzymałem dokument potrzebny do uiszczenia zapłaty i odebrania przedmiotu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.