Opinie użytkownika (3)

Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Rafał_1058

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Rafał_1058

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ocenę marketu zaniża...
Ocenę marketu zaniża jakość obsługi. Irytuje mnie to, że często pomimo długich kolejek zawsze jest czynna tylko jedna kasa ( poza sezonem letnim). Wiele osób zakupuje kilka rzeczy i chciałoby szybko wyjść. Niestety, nie jest to możliwe. Dopiero kiedy kasjerka zauważa wyrazne niezadowolenie klientów z powodu długiego stania, woła następną kasjerkę do pomocy. A jak się orientuje powyżej pewnej ilości osób, kasjerka powinna automatycznie zawołać inną do pomocy. Niestety, nie stosuje się tam tego. Dlatego w chwili obecnej udaję się tam tylko jak robię większe zakupy. Kiedyś zawsze jadąc do pracy wchodziłem tam na szybkie zakupy. Z powodu opisanej wyżej praktyki kasjerek, zaprzestałem tego. A szkoda

Rafał_1058

24.09.2014

Biedronka

Placówka

Warszawa, Radzymińska 12

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi