Lokal jest bardzo ładny. Kiedy wszedłem do środka kelnerzy i barman byli zajęci sobą nawzajem. Zauważono mnie w końcu, po czym skierowałem się do stolika. Po chwili przyszedł kelner z menu. Na tym skończyły się przyjemności. Czekałem z pół godziny. Nikt nie przyszedł po zamówienie. Wychodząc powiedziano mi tylko do widzenia.
Obsługa klienta w błońskim Intermarche jest w porządku.Podczas swojej wizyty zauważyłem,że dział z warzywami jest w słabym stanie( nieświeże warzywa,owoce itp.).Często w półkach występujący bród. To jest jedyny minus. Panie z działu mięsno-serowego bardzo przyjemne dla klientów, doradzają i są bardzo pomocne. Da się zaobserwować,że osoby z obsługi na bieżąco donoszą brakujące towary. Dlatego według mnie obsługa klienta jest bardzo dobra w tym sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.