Podczas wizyty w restauracji oceniam czystość bo chcę spożyć zakupione produkty w czystym i schludnym miejscu. Przeważnie też korzystam z toalety gdzie zwracam uwagę również na czystość (podłoga, ściany, pisuar, lustro, etc.) Zwracam uwagę czy działa suszarka do rąk, czy jest papier toaletowy, czy jest mydło. Przy składaniu zamówienia ważne dla mnie jest czy pracownik obsługujący jest miły i pozytywnie nastawiony do mnie i przede wszystkim czy się uśmiecha. Liczy się też dla mnie czas oczekiwania na złożone zamówienie. Po otrzymaniu zamówienia zwracam uwagę na jak jest skompletowane, czy frytki nie są rozsypane, czy kanapka nie rozpada się, czy mam serwetki inne dodatki (cukier, mieszadełko, keczup). Podczas jedzenia chcę aby frytki były ciepłe i chrupiące, a kanapka ciepła z właściwą ilością dodatków. Napoje jeśli zamówię zimne to odpowiednio orzeźwiające, jeśli kawa/herbata to odpowiednio gorące.
Podczas wizyty w sklepie zwracam uwagę na czystość (podłogi, regały, półki, witryny). Również ważnym dla mnie jest czy załoga sklepu jest pomocna jeśli klient szuka danego produktu, czy pomaga mu go znaleźć. Kwestia kolejek do kas to jest kolejny aspekt na który zwracam uwagę, czy nie są za długie i czy jeśli tak jest to czy jest otwierana kolejna kasa w celu rozładowania ruchu na linii kas. Świeżość i jakość pieczywa oraz owoców i warzyw ma kluczowe znaczenie podczas codziennych zakupów z uwagi że są to produkty, które praktycznie kupuję codziennie i chcę aby były dobre i smaczne a tego oczekuje codziennie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.