zakładałem konto online. kilka dni po założeniu bank zablokował moje konto beż żadnej informacji. pani na infolini powiedziała mi o wirusach na moim komputerze. dzwoniąc drugi raz okazało się że to nie wirusy, a o więcej informacji muszę iść do oddziału banku. w Banku chciałem wypłacić pieniądze w kasie. nie mogłem. odcięto dostęp do moich pieniędzy. Pani w oddziale pomogła mi rozwiązać ten problem, dostałem pełne i tym razem prawdziwe informacje. pozytywna obsługa, uśmiechnięta.
Dzień dobry, dziękuję za zamieszczoną opinię. Przykro mi, że nie udało się Panu wyjaśnić swojej sprawy podczas kontaktu z jednym konsultantem. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, by nasza obsługa gwarantowała załatwienie dyspozycji w pierwszym kontakcie. Wierzę, że dalsze kontakty będą dla Pana źródłem satysfakcji - polecam połączenie z Ekspertem online w kanale video/audio/czat. Pozdrawiam Justyna Wawrzonek, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.