W związku z tym iż mieszkam na osiedlu gdzie niema małych osiedlowych sklepików a jest tylko jestem market spozywczy, w którym cena sa choryndalnie wywindowane w górę chodze na zakupy o 300 m oddalonej od mojego miejsca zamieszkania Biedronki. Tam ceny sa przystępne, obsługa Klienta na wysokim poziomie, personel zawsze usmiechniety, chetny pomóc w każdej sytuacji. Polecam wszystkim zakupy w Biedronce. Oby wiecej takiego presonelu było w innych punktach sprzedaży.
Witam chciałabym sie z Państwem podzielić moimi obserwacjami dotyczącymi obsługi Klienta w Centrum Niemowlęcym MIESZKO w Tarnowie. W związku z tym ze niebawem spodziewam sie dziecka to od dłuzszego czasu systematycznie nabywam potrzebne mi rzeczy dla dzidziusia.Kilka razy zdażyło mi sie być w Mieszku ale niestety tamtejsza obsługa zraziła mnie do kolejnych zakupów w tym sklepie. Mianowicie, jest tam kilka Pań do obsługi Klienta, ale które sa bardziej zajete soba i opowieściami z własnego życia prywatnego niż klientem. Jest to jeden z większych sklepów w naszej okolicy z asortymentem niemowlęco-dziecięcym . Postanowiłam ze cała wyprawke poczawszy od ubranek, kosmatyków a konczywszy na wózku, łózeczku zakupimy z mężem w tym własnie sklepie. Poszliśmy więc z mysla, ze jako iż niemamy doswiadczenia i niewiemy jakie produkty sa w tej chwili najlepsze i najbardziej praktyczne dla małych dzieciaczków liczyliśmy na fachowa pomoc pracowników tegoż sklepu. Niestety rozczarowaliśmy sie juz na samym poczatku. Podchodząc do lady przy której stało kilka Pań (chyba 4 jak dobrze pamietam) poprosilismy o pomoc w wyborze wózka. Pomoc jaką udzieliły nam panie to była taka iż pokazały nam ręką w której czesci sklepu sa wózki (niemaly czasu bo były zajete plotkowaniem). Tyle to i bez ich pomocy wiedzielismy. Pytajac o inne rzeczy, które nas interesowały równiez niemoglismy liczyc na pomoc z strony pracowników. W zwiazku z zaistniałasytuacją postanowilismy odpuścić zakup wiekszych rzeczy tylko zabraliśmy do koszyka kilka drobiazgów. Podchodzac do kasy Pani towar skasowała a ja chcąc zapłacic karta, Pani z wielka pretensja nam oznajmiła ze maja terminal do kart płatniczych uszkodzony i moze transakcja zostanie zatwierdzona za 9 razem.Uważnie sie wtedy rozglądnełam po okolicy i nigdzie nie było napisane, że jest uszkodzony terminal i proszą o zapłate gotówka. Niebyła to wielka kwota wiec zapłacilismy z mężem gotówką. Czy w XXI wieku tak ma wyglądać obsługa Klienta?Wszystko jestem w stanie zrozumiec, ale tą obsługę jaka zastalismy w tym Centrum to Właściceil jesli chce liczyc na wieksze zyski musi ja wymienic, bo mam prawo sądzić iz nie jestesmy jedynymi Klientami z negatywnymi odczuciami co do obsługi. Być może się myle, moze te Panie mały wtedy zły dzien? ale czy zawsze miały zły dzien kiedy tam byłam? i czy zawsze wszystkie mały zły dzien? Sama pracowałam w sklepie gdzie mialama kontakt z Klientem. Ludzie sa rózni ale mnie nauczono, że "Klienta nasz Pan" i bezwzgłedu na dzień, pore dnia czy roku nalezy z szacunkiem Klienta Obsługiwać. A niewydaje mi się iż wymagalismy od Pań ekspedientek czego wykraczajacego poza ich obowiązki. Wkońcu to jest ich praca!
Z chęcią opiszę moje spostrzeżenia z wizyt w sklepie Mix Elektronics. W ostatnim czasie byłam zainteresowana zakupem lodówki. W pierszej kolejności poszłam do Mix Ekektronics. I okazala sie to trafna decyzja. Speddziłam tam sporo czasu gdyż na wejsciu do sklepu została mi zaoferowana pomoc w wyborze sprzętu. Pan, który doradzał mi w wyborze posiadał duża wiedzę, przedstwailam mu swoje oczekiwania a on z posród asortymentu zaproponował mi kilka wariantów: najtanszy, najkorzystniejszy i najlepszy. Przedstawił jasno czym, jakie parametry ma dany model i ktory według niego byłby najlepszy. Pożniej zaoferował również inne sprzęty AGD, które moga sie przydac w kuchni. Oczywiście zdecydowalam sie na zakup w tym sklepie ze wzgledu na profesjonalne podejscie do klienta, miłą obsługę. Do takich sklepów az chce sie wracac, nawet jesli cena jest wyższa niz w innych sklepach. Personel poświęcił mi swój czas od samego mojego wejscia do sklepu az do wyjscia, a nie jak to sie niekiedy zdarza, byle by wcisnąc klientowi towar i miec go zgłowy. Wszystkicm zycze tak miłej i profesjonalnej obsługi w innych sklepach.
Szanowna Klientko.
Dziękujemy za zamieszczenie obserwacji.
Dzięki takim opiniom inni klienci również mogą nam zaufać i przekonać się, że działamy profesjonalnie.
Zapraszamy ponownie!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.