Opinie użytkownika (3)

W związku z...
W związku z tym iż mieszkam na osiedlu gdzie niema małych osiedlowych sklepików a jest tylko jestem market spozywczy, w którym cena sa choryndalnie wywindowane w górę chodze na zakupy o 300 m oddalonej od mojego miejsca zamieszkania Biedronki. Tam ceny sa przystępne, obsługa Klienta na wysokim poziomie, personel zawsze usmiechniety, chetny pomóc w każdej sytuacji. Polecam wszystkim zakupy w Biedronce. Oby wiecej takiego presonelu było w innych punktach sprzedaży.

Ptaszynka

25.11.2009

Biedronka

Placówka

Rawicz, Os. Bohaterów Westerplatte 1

Nie zgadzam się (18)
Witam chciałabym sie...
Witam chciałabym sie z Państwem podzielić moimi obserwacjami dotyczącymi obsługi Klienta w Centrum Niemowlęcym MIESZKO w Tarnowie. W związku z tym ze niebawem spodziewam sie dziecka to od dłuzszego czasu systematycznie nabywam potrzebne mi rzeczy dla dzidziusia.Kilka razy zdażyło mi sie być w Mieszku ale niestety tamtejsza obsługa zraziła mnie do kolejnych zakupów w tym sklepie. Mianowicie, jest tam kilka Pań do obsługi Klienta, ale które sa bardziej zajete soba i opowieściami z własnego życia prywatnego niż klientem. Jest to jeden z większych sklepów w naszej okolicy z asortymentem niemowlęco-dziecięcym . Postanowiłam ze cała wyprawke poczawszy od ubranek, kosmatyków a konczywszy na wózku, łózeczku zakupimy z mężem w tym własnie sklepie. Poszliśmy więc z mysla, ze jako iż niemamy doswiadczenia i niewiemy jakie produkty sa w tej chwili najlepsze i najbardziej praktyczne dla małych dzieciaczków liczyliśmy na fachowa pomoc pracowników tegoż sklepu. Niestety rozczarowaliśmy sie juz na samym poczatku. Podchodząc do lady przy której stało kilka Pań (chyba 4 jak dobrze pamietam) poprosilismy o pomoc w wyborze wózka. Pomoc jaką udzieliły nam panie to była taka iż pokazały nam ręką w której czesci sklepu sa wózki (niemaly czasu bo były zajete plotkowaniem). Tyle to i bez ich pomocy wiedzielismy. Pytajac o inne rzeczy, które nas interesowały równiez niemoglismy liczyc na pomoc z strony pracowników. W zwiazku z zaistniałasytuacją postanowilismy odpuścić zakup wiekszych rzeczy tylko zabraliśmy do koszyka kilka drobiazgów. Podchodzac do kasy Pani towar skasowała a ja chcąc zapłacic karta, Pani z wielka pretensja nam oznajmiła ze maja terminal do kart płatniczych uszkodzony i moze transakcja zostanie zatwierdzona za 9 razem.Uważnie sie wtedy rozglądnełam po okolicy i nigdzie nie było napisane, że jest uszkodzony terminal i proszą o zapłate gotówka. Niebyła to wielka kwota wiec zapłacilismy z mężem gotówką. Czy w XXI wieku tak ma wyglądać obsługa Klienta?Wszystko jestem w stanie zrozumiec, ale tą obsługę jaka zastalismy w tym Centrum to Właściceil jesli chce liczyc na wieksze zyski musi ja wymienic, bo mam prawo sądzić iz nie jestesmy jedynymi Klientami z negatywnymi odczuciami co do obsługi. Być może się myle, moze te Panie mały wtedy zły dzien? ale czy zawsze miały zły dzien kiedy tam byłam? i czy zawsze wszystkie mały zły dzien? Sama pracowałam w sklepie gdzie mialama kontakt z Klientem. Ludzie sa rózni ale mnie nauczono, że "Klienta nasz Pan" i bezwzgłedu na dzień, pore dnia czy roku nalezy z szacunkiem Klienta Obsługiwać. A niewydaje mi się iż wymagalismy od Pań ekspedientek czego wykraczajacego poza ich obowiązki. Wkońcu to jest ich praca!

Ptaszynka

25.11.2009

Centrum Niemowlęce Mieszko

Placówka

Tarnów, ul. Jana Pawła II 16

Nie zgadzam się (22)
Z chęcią opiszę...
Z chęcią opiszę moje spostrzeżenia z wizyt w sklepie Mix Elektronics. W ostatnim czasie byłam zainteresowana zakupem lodówki. W pierszej kolejności poszłam do Mix Ekektronics. I okazala sie to trafna decyzja. Speddziłam tam sporo czasu gdyż na wejsciu do sklepu została mi zaoferowana pomoc w wyborze sprzętu. Pan, który doradzał mi w wyborze posiadał duża wiedzę, przedstwailam mu swoje oczekiwania a on z posród asortymentu zaproponował mi kilka wariantów: najtanszy, najkorzystniejszy i najlepszy. Przedstawił jasno czym, jakie parametry ma dany model i ktory według niego byłby najlepszy. Pożniej zaoferował również inne sprzęty AGD, które moga sie przydac w kuchni. Oczywiście zdecydowalam sie na zakup w tym sklepie ze wzgledu na profesjonalne podejscie do klienta, miłą obsługę. Do takich sklepów az chce sie wracac, nawet jesli cena jest wyższa niz w innych sklepach. Personel poświęcił mi swój czas od samego mojego wejscia do sklepu az do wyjscia, a nie jak to sie niekiedy zdarza, byle by wcisnąc klientowi towar i miec go zgłowy. Wszystkicm zycze tak miłej i profesjonalnej obsługi w innych sklepach.

Ptaszynka

18.09.2009

Mix electronics

Placówka

Tarnów, Szkotnik 1A

Nie zgadzam się (22)
23.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Klientko. Dziękujemy za zamieszczenie obserwacji. Dzięki takim opiniom inni klienci również mogą nam zaufać i przekonać się, że działamy profesjonalnie. Zapraszamy ponownie!!!

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi