Opinia użytkownika: Ptaszynka
Dotycząca firmy: Centrum Niemowlęce Mieszko
Treść opinii: Witam chciałabym sie z Państwem podzielić moimi obserwacjami dotyczącymi obsługi Klienta w Centrum Niemowlęcym MIESZKO w Tarnowie. W związku z tym ze niebawem spodziewam sie dziecka to od dłuzszego czasu systematycznie nabywam potrzebne mi rzeczy dla dzidziusia.Kilka razy zdażyło mi sie być w Mieszku ale niestety tamtejsza obsługa zraziła mnie do kolejnych zakupów w tym sklepie. Mianowicie, jest tam kilka Pań do obsługi Klienta, ale które sa bardziej zajete soba i opowieściami z własnego życia prywatnego niż klientem. Jest to jeden z większych sklepów w naszej okolicy z asortymentem niemowlęco-dziecięcym . Postanowiłam ze cała wyprawke poczawszy od ubranek, kosmatyków a konczywszy na wózku, łózeczku zakupimy z mężem w tym własnie sklepie. Poszliśmy więc z mysla, ze jako iż niemamy doswiadczenia i niewiemy jakie produkty sa w tej chwili najlepsze i najbardziej praktyczne dla małych dzieciaczków liczyliśmy na fachowa pomoc pracowników tegoż sklepu. Niestety rozczarowaliśmy sie juz na samym poczatku. Podchodząc do lady przy której stało kilka Pań (chyba 4 jak dobrze pamietam) poprosilismy o pomoc w wyborze wózka. Pomoc jaką udzieliły nam panie to była taka iż pokazały nam ręką w której czesci sklepu sa wózki (niemaly czasu bo były zajete plotkowaniem). Tyle to i bez ich pomocy wiedzielismy. Pytajac o inne rzeczy, które nas interesowały równiez niemoglismy liczyc na pomoc z strony pracowników. W zwiazku z zaistniałasytuacją postanowilismy odpuścić zakup wiekszych rzeczy tylko zabraliśmy do koszyka kilka drobiazgów. Podchodzac do kasy Pani towar skasowała a ja chcąc zapłacic karta, Pani z wielka pretensja nam oznajmiła ze maja terminal do kart płatniczych uszkodzony i moze transakcja zostanie zatwierdzona za 9 razem.Uważnie sie wtedy rozglądnełam po okolicy i nigdzie nie było napisane, że jest uszkodzony terminal i proszą o zapłate gotówka. Niebyła to wielka kwota wiec zapłacilismy z mężem gotówką. Czy w XXI wieku tak ma wyglądać obsługa Klienta?Wszystko jestem w stanie zrozumiec, ale tą obsługę jaka zastalismy w tym Centrum to Właściceil jesli chce liczyc na wieksze zyski musi ja wymienic, bo mam prawo sądzić iz nie jestesmy jedynymi Klientami z negatywnymi odczuciami co do obsługi. Być może się myle, moze te Panie mały wtedy zły dzien? ale czy zawsze miały zły dzien kiedy tam byłam? i czy zawsze wszystkie mały zły dzien? Sama pracowałam w sklepie gdzie mialama kontakt z Klientem. Ludzie sa rózni ale mnie nauczono, że "Klienta nasz Pan" i bezwzgłedu na dzień, pore dnia czy roku nalezy z szacunkiem Klienta Obsługiwać. A niewydaje mi się iż wymagalismy od Pań ekspedientek czego wykraczajacego poza ich obowiązki. Wkońcu to jest ich praca!