Opinie użytkownika (7)

Wysoka cena, nieadekwatna...
Wysoka cena, nieadekwatna do jakości

Przemysław_794

24.10.2024

Netflix

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystna cena i...
Korzystna cena i zawartość materiału. Czasami występują problemy z zalogowaniem się na TV

Przemysław_794

24.10.2024

SkyShowtime

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Z trzech wymienionych...
Z trzech wymienionych z tykniesz najmniej problemów

Przemysław_794

24.10.2024

Prime Video

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobre jakościowo trwaci
Dobre jakościowo trwaci

Przemysław_794

20.01.2023

Disney+

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra oferta...
Bardzo dobra oferta filmów i seriali w rozsądnej cenie

Przemysław_794

20.01.2023
Nie zgadzam się (0)
Słaba jakościowo oferta...
Słaba jakościowo oferta przy wysokiej cenie

Przemysław_794

20.01.2023

Netflix

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W mojej firmie...
W mojej firmie zmienili bank na Millennium i żeby szybciej otrzymywać wypłatę też założyłem sobie u nich rachunek. W trakcie rozmowy dowiedziałem się praktycznie o wszystkich zasadach funkcjonowania rachunku, o warunkach bezpłatności i o praktycznych możliwościach jakie daje konto w tym banku. Najważniejsze było to, że pracownik, który zakładał mi rachunek rozmawiał ze mną jak zwykły człowiek, a nie jak automat, który w kółko powtarza te same zwroty i stwierdzenia. Miałem wrażenie, że ten pracownik kładł duży nacisk na to, żebym poznał funkcjonalności rachunku i aplikacji mobilnej banku, które rzeczywiście będą dla mnie przydatne. Niestety przy podpisywaniu umowy pojawiła się możliwość na uruchomienie limitu w koncie, który jest bezpłatny przez kilka dni. Nie byłem tym kompletnie zainteresowany, ale do doradcy to nie docierało. Kilka razy próbował mi wręcz wcisnąć ten limit i nic sobie nie robił z mojego zdania na temat tego produktu. Konto finalnie założyłem, limit nie został uruchomiony, ale w tym momencie pracownik totalnie stracił w moich oczach. Pomimo bardzo fajnej i rzetelnej rozmowy o koncie, stawianie mnie pod ścianą w kwestii kredytu, którego nie potrzebuję było delikatnie mówiąc nietaktowne.

Przemysław_794

03.08.2019

Bank Millennium

Placówka

Łódź, ul. Drewnowska 58

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi